stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 398797
  • 29 مهر 1400 - 18:15
0

گوشبُرهای غرب استان تهران در دام پلیس افتادند

گوشبُرهای غرب استان تهران در دام پلیس افتادند
قلم | qalamna.ir :

سردار کیوان ظهیری روز پنجشنبه به خبرنگاران توضیح داد: پرونده این افراد که اقدام به اوباشگری کرده بودند، تکمیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی درخصوص کشفیات ۷۲ ساعت گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور نیز گفت: در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش ها و اقدامات تخصصی ماموران، با اجرای ۱۷۷ فقره حکم قضایی، پنج مالخر دستگیر شدند.

ظهیری افزود: کشف بیش از ۴۴ فقره انواع کلاهبرداری و دستگیری ۹ کلاهبردار حرفه ای از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر اقدامات مهم ماموران است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۱۲۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، تصریح کرد: در این مدت ۲۱ سارق دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف ۲۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق، بیان داشت: در این خصوص ۱۳۹ هزار قلم کالای قاچاق کشف و ۴۱ قاچاقچی نیز دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در این طرح ۳۶۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ۴۸۵ نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۱۸ قبضه سلاح گرم توسط پلیس غرب استان تهران، بیان داشت: در این طرح تعداد ۸۳ سلاح سرد که در اقدامات مجرمانه مورد استفاده قرار می گرفت هم کشف شد.

ظهیری همچنین از دستگیری عاملان نزاع و درگیری با شمشیر و قمه محله ویره شهریار و شهرک اندیشه خبر داد و اظهار داشت: در پی درگیری و نزاع دسته جمعی با استفاده از شمشیر، قمه وچاقو توسط تعدادی از اوباش محله ویره شهرستان شهریار در اردیبهشت ماه سالجاری، این افراد متواری بودند که با تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی سه نفر در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

وی همچنین از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری مجرمان و سارقان قدردانی و خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که مخل نظم و امنیت هستند به هیچ عنوان با این مماشات نخواهد کرد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.