stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 398733
  • 29 مهر 1400 - 11:19
1

پروژه انشعاب آب دانشگاه پیام نور مرکزمیناب به بهره برداری رسید/ ایجاد تحول آموزشی و تحقیقاتی با افتتاح پروژه انشعاب آب پیام نور مرکزمیناب

پروژه انشعاب آب دانشگاه پیام نور مرکزمیناب به بهره برداری رسید/ ایجاد تحول آموزشی و تحقیقاتی با افتتاح پروژه انشعاب آب پیام نور مرکزمیناب
هرمزگان/ قلمنا-رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در این مراسم که در دانشگاه پیام نور مرکز میناب برگزار شد، گفت: همراه با آغاز سال تحصیلی جدید 1401_1400 افتتاح پروژه انشعاب آب پیام نور مرکزمیناب افتتاح و به بهره برداری رسید.
قلم | qalamna.ir :

 دکتر محمد خیری ضمن تشکر از رئیس مرکزمیناب به جهت پیگیری انجام این پروژه گفت: پروژه انشعاب آب مرکزمیناب با هدف مصارف آموزشی و تحقیقاتی و توسعه ای افتتاح گردید.

وی افزود: ان شاالله افتتاح این پروژه باعث توسعه و آبادنی و پیشرفت هرچه بیشتر پیام نور مرکزمیناب به عنوان بزرگترین مرکز دانشگاهی شرق استان خواهد شد.

در ادامه نادری رئیس پیام نور مرکزمیناب نیز با اشاره به پیشبرد این پروژه و با تأکید بر نقش آب در توسعه و آبادانی گفت: با افتتاح پروژه انشعاب آب مرکزمیناب ان شاالله در آینده ای نزدیک شاهد رشد هرچه بیشتر این مرکز خواهیم بود و فضای سبز این مرکز گسترش خواهد یافت و محیطی شایسته و مناسب جهت تحصیل دانشجویان فراهم خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: از سال ۱۳۹۸ با رایزنی و همکاری با نهادهای مربوطه، اداره امور آب شهرستان میناب و فرمانداری ویژه شهرستان میناب پیگیری و این پروژه در مهرماه ۱۴۰۰ همراه با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.