stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 398719
  • 29 مهر 1400 - 11:00
1

یادمان شهدای پلیس فرودگاه‌های هرمزگان افتتاح شد

یادمان شهدای پلیس فرودگاه‌های هرمزگان افتتاح شد
هرمزگان/ قلمنا-یادمان شهدای پلیس فرودگاه‌های هرمزگان با حضورمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس عقیدتی هوافضای سپاه پاسداران استان افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در حاشیه آیین افتتاح یادمان شهدای پلیس فرودگاه‌های این استان که با حضور رئیس عقیدتی هوافضای سپاه پاسداران، جانشین فرماندهی پلیس فرودگاه هرمزگان و تنی چند از پرسنل این دو نهاد برگزار شد، ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره انسان‌های بااخلاصی که در راه رضای خداوند گام برداشتند، یک رسالت حساس و مهم است که همه ما باید در این خصوص ادای دین کنیم.
عطا ناوکی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و خدمت به خانواده‌های این عزیزان، افزود: باید فضای عمومی جامعه آکنده از عطر یاد و خاطره شهدا باشد، لیکن این امر مهم نیازمند همت، همکاری، تعامل و مشارکت همگانی است.
وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن این نظام و ملت دارند، عنوان کرد: شهید، یعنی انسانی که در راه آرمان‌های معنوی، جان خود را  که سرمایه‌ی اصلی هر انسانی است، برای خشنودی پروردگارش اهدا می‌کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌مندی از تصاویر و المان شهیدان برای فضاسازی معنوی در سطح استان و شهرستان‌های تابع با همکاری سایر نهادها اقدامات اساسی و ویژه‌ای انجام دهیم.
انتهای پیام/

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.