stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 398707
  • 29 مهر 1400 - 10:41
0
به مناسبت هفته خوشنویسی ؛

نمایشگاه خوشنویسی نقش نی افتتاح شد

نمایشگاه خوشنویسی نقش نی افتتاح شد
هرمزگان/ قلمنا-نمایشگاه خوشنویسی « نقش نی » در بندرعباس با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی کمالی ، رئیس خوشنویسان استان ، مسوولین استانی و هنرمندان درنگارخانه استاد حسن احمدی نسب بندرعباس افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیر کل اداره کل ارشاد و اسلامی هرمزگان  در مراسم افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی « نقش نی »  ضمن تقدیر از تلاش ریاست انجمن خوشنویسان استان گفت: خوشنویسی هنری اصیل وریشه دار است که زیبایی بصری این هنر بر هیج کس پوشیده نیست.

رضا کمالی افزود: نمایشگاه خوشنویسی نقش نی ، فرصتی است تا هنرمندان و علاقمندان به هنر خوشنویسی با تکنیک این هنر گرانقدر آشنا شوند و عرصه فعالیت برای افراد جدید به این هنر فراهم گردد.

رئیس انجمن خوشنویسان استان هرمزگان نیز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقش نی  گفت:

هنر خط و کتابت والاترین و ارزشمند ترین میراث بشری است، هنر قدرتی شگرف دارد و هنرمند با خلق اثر در جایگاهی فراتر از دیگران قرار می گیرد

موسی دهقانی افزود: به ‌مناسبت هفته خوشنویسی آثار هنرمندان استان از تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در نگارخانه استاد حسن احمدی نسب به نمایش گذاشته شده است که امیدواریم با برپایی نمایشگاه های مختلف خوشنویسی در سطح استان بتوانیم موجب زنده نگه داشتن این هنر ارزشمند بشری باشیم

وی گفت: این نمایشگاه از آثار اساتید و اعضا انجمن خوشنویسان استان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزارشده است.

نمایشگاه نقش نی از تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به مدت یک هفته درساعت های ۸ صبح الی ۱۲ و ۱۶ الی ۱۹ در نگارخانه اداره کل ارشاد اسلامی دایر می باشد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.