stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 398621
  • 28 مهر 1400 - 12:18
1

باران‌چشمه: ابطال انتخابات زورخانه‌ای به دلیل شکایت از مسئولان وقت وزارت ورزش بود

باران‌چشمه: ابطال انتخابات زورخانه‌ای به دلیل شکایت از مسئولان وقت وزارت ورزش بود

سرپرست امور اجرایی فدراسیون ورزش های زورخانه ای گفت: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف بحث ابطال انتخابات فدراسیون زورخانه‌ای مشخص شود.

قلم | qalamna.ir :

مهرعلی باران چشنه در نشست خبری خود، درباره سرانجام بحث ابطال انتخابات فدراسیون زورخانه‌ای از سوی دیوان عدالت اداری، گفت: انتخابات با نظارت سازمان بازرسی، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و سایر بخش‌های نظارتی برگزار شد و وزیر وقت ورزش نیز پس از اینکه بنده در انتخابات با رای اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شدم، حکم بنده را صادر کرد.

سرپرست امور اجرایی فدراسیون ورزش های زورخانه ای، خاطرنشان کرد: دوستانی که رای لازم را در انتخابات کسب نکردند نسبت به برخی موضوعات شکایت داشتند و به دیوان عدالت اداری شکایت کردند. شکایت آن ها از شخص وزیر ورزش و معاون ورزش همگانی بود. در حقیقت طرف شکایت آن ها بودند نه فدراسیون. وزارت ورزش نیز پاسخ داد و قاضی محترم در نهایت ابطال موقت انتخابات را صادر کرد. وزارت ورزش مجددا دادخواستی ارائه کرد و فعلا مراحل خود را سپری می کند و فکر می کنم طی یکی دو ماه آینده تکلیف مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند نتیجه نهایی چه شود، گفت: فکر می‌کنم ادله ارائه شده قوی نیست که انتخابات بخواهد باطل شود. نماینده سازمان بازرسی در انتخابات حضور داشت و تعداد زیادی از اعضای مجمع نیز سلامت انتخابات را به وزیر ورزش اعلام کردند.

باران چشمه خاطرنشان کرد: این حواشی زیبنده ورزش زورخانه ای نیست و امیدوارم تکلیف زودتر روشن شود تا جامعه ورزش زورخانه ای بیشتر از این آسیب نبیند. بنده تا روزی که هستم با قوت کارم را ادامه می دهم و طی ماه های اخیر اتفاقات خوبی در فدراسیون افتاد. با رایزنی هایی که صورت گرفت بودجه امسال ما ۵ برابر بودجه سال ۹۹ شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.