stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 398610
  • 28 مهر 1400 - 12:15
0

امنیت مناطق کویری با تعامل استان‌ها افزایش می‌یابد

امنیت مناطق کویری با تعامل استان‌ها افزایش می‌یابد
قلم | qalamna.ir :

سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در جریان سفر یک روزه به استان یزد در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: با هدف ارتقاء امنیت کویری کشور ، هم افزایی میان فرماندهان انتظامی استان‌های کویری در دستور کار قرار دارد که به همین منظور امروز نشستی با حضور فرماندهان انتظامی استان های خراسان رضوی، کرمان، اصفهان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و تعدادی از فرماندهانی که در حوزه تکاوری مشغول به فعالیت هستند، برگزار می شود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته ، سعی نیروی انتظامی بر این است که اقدامات کامل تری را در زمینه کنترل ترددهای مناطق کویری داشته باشد، در همین زمینه تجهیزاتی در اختیار همکاران قرار گرفته و در آینده سایر تجهیزات مورد نیاز آنان نیز تامین می شود تا پایش تصویری بهتری از محورهای ارتباطی داشته باشند.

سردار اشتری تصریح کرد: تلاش نیروی انتظامی بر این است تا به وسیله پهباد مسیرهایی را که خودروهای قاچاقچیان تردد دارند و مواد مخدر از طریق آنها منتقل می شود، به نحو بهتری مورد رصد قرار دهد که در این زمینه از تجهیزات پیشرفته موجود استفاده می شود.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: کشفیات ۶ ماهه اول امسال نسبت به سال قبل افزایش داشته که مبین تلاش موثر این نیرو است اما رصد تصویری محل های تردد قاچاقچیان ، کنترل و شناسایی محموله های قاچاق را تسهیل می کند.

سردار اشتری با تاکید بر تداوم هوشمندسازی پلیس  گفت: با استفاده از داده ها و بانک های اطلاعاتی که در اختیار نیروی انتظامی است، می‌توان پوشش بهتری بر روی آسیب های مختلف داشت که به همین منظور استفاده از سامانه و فناوری های روز مورد توجه قرار دارد ، پراکه به سرعت و دقت پلیس دراجرای هر چه بهتر ماموریت ها کمک می کند و از سوی دیگر خدمات رسانی به مردم از طریق الکترونیکی سازی، تسهیل می شود.

وی همچنین بازدید از فرماندهی انتظامی استان یزد و برخی از بخش های این فرماندهی را از دیگر اهداف سفر یک روزه به این استان عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به شاخص های مناسب امنیتی استان یزد ، هم اکنون وضعیت امنیت این استان با تلاش این نیرو بسیار مطلوب است، اما مباحثی مانند ترانزیت مواد مخدر و تردد خودروهایی که در این زمینه از مناطق شرقی کشور در استان یزد انجام می شود، یزد را به یکی از مسیرهای عبور محموله های قاچاق تبدیل کرده است.

اشتری اظهار امیدواری کرد با تامین تجهیزاتی مورد نیاز  و با افزایش هماهنگی میان فرماندهان انتظامی استان های کویری شاخص های امنیتی این مناطق نسبت به گذشته بهبود یابد.

شرکت در نشست شورای تامین، شرکت در نشست فرماندهان انتظامی استان های کویری، بازدید از برخی مقرهای انتظامی و دیدار با خانواده های شهدا از برنامه های شفر فرمانده نیروی انتظامی به استان یزد است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.