stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 398480
  • 27 مهر 1400 - 23:54
1

الهامی: شرایط زمین چمن‌مان خوب نیست/ مسعود شجاعی باید به تیم ملی دعوت شود

الهامی: شرایط زمین چمن‌مان خوب نیست/ مسعود شجاعی باید به تیم ملی دعوت شود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید مسعود شجاعی باید به تیم ملی دعوت شود.

قلم | qalamna.ir :

‌ ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران سه‌شنبه شب پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر تیم فجر سپاسی، در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ به آقای کلانتری بابت تیمی که ساختند تبریک می‌گویم. این بازی، بازی بسیاری سختی بود. بازی اول در لیگ بسیار سخت است و تیم معمولی در لیگ وجود ندارد و پیروزی در این مسابقات سخت است. به نظر من پیروزی در هفته اول به شرایط و شخصیت تیم کمک می‌کند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی را در این چمن و با این کیفیت ارائه دادند. به همه هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم مسیری که شروع کردیم را ادامه دهیم.

او درباره عملکرد داوری گفت: من به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. شاید ما اعتراض کردیم اما آقای مهدوی داوری خوبی داشتند. یک مقدار بازی فیزیکی شده بود و این باعث اعتراض ما شده بود.

سرمربی نساجی درباره شرایط زمین ورزشگاه ساری گفت: تیم‌ها نزدیک به هم هستند و شرایط زمین ما خوب نیست. الان مازندران پرچم‌دار ورزش قهرمانی کشور شده است. مسوولان حداقل کاش ورزشگاه ساری را درست می‌کردند تا شرایط خوبی داشته باشیم. من سر هیچ چیزی اعتراض نکردم اما زمین تمرین برای من مهم است. ما شاید گلی که زدیم روی اتفاق بود اما کیفیت بازی ما روی این زمین جوابگو نیست. ما با کیفیتی که داریم باید ۱۰ موقعیت گل خلق کنیم. شاید فجر هم از شرایط زمین ناراضی باشد اما این تیم فقط یک بازی در اینجا داشت و تمام شد. من از مسوولان خواهش می‌کنم که کیفیت زمین ما را بهتر کنند. چطور می‌شود جایی مثل رفسنجان و سیرجان چند زمین درست کردند. مگر ما جزو ایران نیستیم؟ چطور آن‌ها می‌توانند از بودجه دولتی استفاده کنند؟ ما هم فوتبال داریم و من واقعا خسته شدم. نتیجه اگر همراه با کیفیت لازم نباشد، به هیچ دردی نمی‌خورد.

او درباره حضور مسعود شجاعی در تیمش گفت: خواهش من از آقای اسکوچیچ این است که برخی از مسائل را کنار بگذارد. او مربی توانمندی است اما به نظر من شجاعی از دوران تراکتور و تیم ملی ایران در دوره کی‌روش بهتر است. این مساله ربطی به سن و سال ندارد. مسعود باید تیم ملی دعوت شود و باید کاپیتان تیم ملی باشد و باید اسکوچیچ را قانع کنم که او را دعوت کند.

سرمربی نساجی درباره حضور نداشتن تماشاگران در استادیوم گفت: ما الان مثل اسلحه بدون فشنگ می‌مانیم. الان شرایطی که در استادیوم‌ قائم‌شهر هواداران به وجود می‌آورند، بسیار خاص است چون هواداران ما بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند. با نبود هواداران امیدوارم حداقل کیفیت زمین ما را ترمیم کنند. الان به هر کسی بگویید مازندران، سرسبز ایران زمین تمرین ندارد، خنده‌اش خواهد گرفت. باید قبول کنند مازندران قطب فوتبال ایران است. من از هواداران تیم معذرت می‌خواهم چون عرضه نداریم حق‌شان را بگیریم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.