stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 398474
  • 29 مهر 1400 - 23:41
0
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان عنوان کرد:

بلاتکلیفی تریلی سازان زاغه همدان به دلیل تعارض بین دستگاهی

بلاتکلیفی تریلی سازان زاغه همدان به دلیل تعارض بین دستگاهی
همدان- قلمنا- مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: واحدهای تولیدی کفی تریل در دو راهی زاغه فعالیت می‌کنند اما از نظر تعارض بین دستگاهی تکلیف تولیدکنندگان مشخص نشده است.
قلم | qalamna.ir :
قلم از همدان، حسین عسگری در جلسه بررسی رفع مشکلات واحدهای تریلی‌سازی دو راهی زاغه در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان اظهار کرد: با هدف رفع موانع تولید در دیدار شهردار، رئیس شورای شهر صالح‌آباد، مدیران راهداری، حمل و نقل جاده‌ای شهرستان با معاون قضائی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان موضوع مشکلات واحدهای تریلی‌سازی دو راهی زاغه و نحوه صدور مجوز ساخت و بهره‌برداری برای تولیدکنندگان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان ادامه داد: واحدهای تولیدی کفی تریلی سالیان متمادی است در دو راهی زاغه فعالیت می‌کنند اما از نظر تعارض بین دستگاهی تکلیف تولیدکنندگان مشخص نشده و تعدادی از این واحدها هنوز مجوز ساخت دریافت نکرده‌اند.

وی با بیان این موضوع گفت: به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی تریلی‌سازی زاغه که در سفر رئیس قوه قضائیه مورد تاکید بود، توسط معاون قضائی رئیس کل دادگستری موضوع رفع مشکل تولیدکنندگان در جلسه مذکور در دستور کار قرار گرفت.

عسگری اضافه کرد: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از تولیدکنندگان و توسعه صنعت در این شهرستان حمایت کرده و به دستگاه‌هایی که به هر نحو با ایجاد مانع موجبات ایجاد ضرر، زیان و یا تعطیلی واحدهای تولیدی را فراهم می‌آورند هشدار می‌دهد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح ساماندهی مشاغل در کارگروه زیربنایی مباحث شهری سالیان متمادی مغفول مانده و همین امر موجبات تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز و ایجاد معابر و دسترسی‌های غیرقانونی به محور مواصلاتی می‌شود.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.