stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 398386
  • 27 مهر 1400 - 14:44
0
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران :

یکی از توفیقات و نعمت های خداوند بر ما ،کارکردن در شرایط سخت است

یکی از توفیقات و نعمت های خداوند بر ما ،کارکردن در شرایط سخت است
هرمزگان/قلمنا- مدیرعامل شركت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و هیات همراه با مسئولین منطقه خلیج فارس دیدار و گفت و گو نمودند.
قلم | qalamna.ir :

دراین نشست مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به شرایط انتقال فراورده از خطوط لوله گفت: یکی از توفیقات و نعمت های خداوند بر ما ،کارکردن در شرایط سخت است زیرا کمتر جایی شرایط و سختی های کار خطوط لوله از قبیل شرایط سخت اقلیمی، ‌خطرات بالقوه و همچنین دوری از خانواده را درکنارهم دارد.

مهندس ارسلان رحیمی بابیان اینکه کارکردن در شرکت خطوط لوله و مخابرات  چیزی بجز عشق ، علاقه و تعهد نسبت به سیستم نیست افزود:خط ۲۶اینچ منطقه خلیج فارس یک خط معمولی نیست بلکه یک شریان حیاتی است که علاوه بر وظیفه انتقال فراورده ها به پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیز متصل است که از طریق این خط میعانات گازی به پالایشگاه عسلویه و در نهایت به کل کشور منتقل می شود.

وی با اشاره به اهمیت منطقه خلیج فارس بیان داشت: در زمینه خطوط صادراتی نیز این منطقه دارای اهمیت بسزایی است که وظیفه همکاران فنی و تعمیرات خط را سنگین ترکرده است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایرانتصریح کرد: منطقه خلیج فارس از بزرگترین و اصلی ترین مناطق دوازده گانه خطوط لوله است که باراه اندازی خط جدید گوره جاسک اهمیت این منطقه دوچندان خواهد شد.

رحیمی در این رابطه افزود : باراه اندازی  این خط که تنها خط ۴۲اینچ‌کشور است ، محدوده وسیعی تحت پوشش منطقه خلیج فارس قرار می گیرد و این مساله بر اهمیت این منطقه می افزاید.

وی درادامه با اشاره به خصوصیات بارز منطقه خلیج فارس بیان داشت : وجود نیروهای جوان، فعال، تحصیل کرده و متعهد در این منطقه که عاشقانه کار می کنند این منطقه را از سایر مناطق متمایز کرده است.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود بررفع کمبودهای منطقه خصوصا به لحاظ تامین نیروی انسانی تاکید کرد و گفت : ازهمکاران منطقه خلیج فارس انتظار است که عاشقانه و باتفکر جهادی فعالیت نمایند و این تفکر رادرسطح شرکت نهادینه نمایند.

وی همچنین بر استفاده از توان و تولیدات داخلی و بروز ، همگام بودن همکاران با فناوری و دانش روز،  ایجاد فضای دوستی و صمیمیت در بین همکاران تاکید کرد.

در ادامه این نشست سیدجعفرعلیزاده دربندی مدیر خط لوله بابیان اینکه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت یکی از افتخارات شرکت ملی پالایش و پخش است افزود :خط لوله زنجیره تکمیل کننده شرکت پالایش و پخش است که اگر جایی از این زنجیره و خط قطع شود تمام زحمات دوستان پالایشگاه هدرخواهد رفت.

وی اظهار کرد: منطقه خلیج فارس منطقه بسیار مهمی است و مهمتر نیزخواهد شد زیرا این منطقه شاهراه بزرگ انتقال فرآورده از جنوب به شمال کشور است.

 انتهای پیام/

 

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.