stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 398374
  • 27 مهر 1400 - 14:33
0
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس :

جمع آوری بیش از ۵۶۰ تن زباله عفونی از سطح شهر بندرعباس/ افزایش چشمگیر زباله‌های عفونی پس از شیوع کرونا

جمع آوری بیش از ۵۶۰ تن زباله عفونی از سطح شهر بندرعباس/ افزایش چشمگیر زباله‌های عفونی پس از شیوع کرونا
هرمزگان/قلمنا-رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: طی شش ماهه اول امسال بالغ بر ۵۶۰ تن زباله عفونی از سطح شهر بندرعباس جمع اوری شده است.
قلم | qalamna.ir :

پوریا دروار با اعلام اینکه فراگیر شدن ویروس کرونا باعث شده تا میزان زباله های عفونی نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد، افزود: با توجه به ضرورت حفظ سلامت جامعه و شهروندان، جمع اوری زباله های عفونی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی جمع اوری و دفع می شوند تا سلامت جامعه با مخاطرات احتمالی مواجع نشود.

وی ادامه داد: همه مراکز درمانی، بیمارستانها و مطب پزشکان تحت پوشش جمع‌آوری زباله‌های عفونی قرار گرفته‌اند تا در این شرایط حساس کرونایی همه زباله‌ها به موقع جمع اوری و دفع شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه دفع به موقع و همراه با شیوه نامه های بهداشتی این زباله ها می تواند از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کند، خاطرنشان کرد: در صورت بروز هزگونه تخلف از سوی مراکز درمانی، بیمارستانها و مطب پزشکان، با انان برخورد قانونی می‌شود.

دروار یاداور شد: زباله های عفونی جمع اوری شده تحت نظر کارشناسان این سازمان در سایت تل سیاه دفع می‌شوند که تنها سایت و محل دفن زباله های عفونی بندرعباس است.

وی از جمع آوری‌ بیش از ۵۶۰ تن زباله عفونی طی شش ماهه گذشته خبر داد و افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در دفع غیر قانونی زباله های عفونی مراتب را به سازمان پسماند اطلاع دهند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.