stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 398315
  • 27 مهر 1400 - 12:16
0

عامل شهادت مامور نیروی انتظامی آبادان دستگیر شد

عامل شهادت مامور نیروی انتظامی آبادان دستگیر شد
قلم | qalamna.ir :

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ روح اله یاری‌زاده سه‌شنبه اظهار داشت: در پی شهادت مدافع نظم و امنیت سرگرد “مهدی آزمون” در ۱۶ شهریور ماه سال جاری در شهرستان آبادان، از همان لحظات اولیه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تلاش‌ ویژه‌ای برای دستگیری عامل این جنایت را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه پلیس اطلاعات خوزستان با کار اطلاعاتی و استفاده از روش‌های نوین کشف جرم مخفیگاه عاملان این حادثه را در شهرستان شوش شناسایی کرد، افزود: ضمن هماهنگی قضائی،تیم‌های عملیاتی پلیس متشکل از یگان‌های انتظامی و تخصصی فرماندهی انتظامی شوش پس از درگیری مسلحانه یک نفر از اعضای این باند را به هلاکت رسانده و ۲ نفر دیگر را به ضرب گلوله دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه در ادامه این عملیات ۲ نفر دیگر از اعضای این باند دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف به همراه پنج  تیغه خشاب و ۱۰۱ عدد فشنگ جنگی، یک قبضه اسلحه شکاری به همراه پنج فشنگ مربوطه و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ یاری زاده بیان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

سرگرد شهید مهدی آزمون مامور کلانتری ۱۱ آبادان شانزدهم شهریور سال جاری، هنگام انجام وظیفه در درگیری با سارق مسلح به درجه شهادت نائل آمد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.