stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 398225
  • 26 مهر 1400 - 23:35
0
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار فرودگاه

آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار فرودگاه
همدان- قلمنا- معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار فرودگاه (محور جاده تهران) از مهرماه سال جاری خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان فرهاد بختیاری فر با اشاره به اینکه اجرای پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار فرودگاه به درخواست کارخانجات و ادارات مستقر در جاده تهران به منظور دفع فاضلاب تولیدی پیگیری شد،گفت: این خط جمع آوری کننده از روبروی جایگاه پخش فرآورده های نفتی بوعلی ابتدای ورودی روستای گراچقا آغاز و تا ساختمان‌های مسکونی شرکت گاز جورقان ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه جمع آوری فاضلاب ادارات و کارخانجات حاشیه بلوار فرودگاه در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت عنوان کرد: این پروژه از بهمن ماه سال ۹۹ علیرغم نبود مشاور، مورد مطالعه قرار گرفت و طرح آن توسط کارشناسان حوزه ستادی بررسی و به منظور تهیه برآورد به آبفای شهر همدان ابلاغ گردید که بر همین اساس در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به منظور تعیین پیمانکار به مناقصه عمومی گذاشته شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان ادامه داد: فاز نخست اجرای این پروژه به طول ۴ هزارو ۹۶۳ متر به قطر ۳۱۵ میلیمتر به منظور جمع آوری فاضلاب در این محدوده آغاز و مبلغ ۷۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات جاری شرکت هزینه خواهد شد.

بختیاری فر یادآور شد: این پروژه از مهر ماه سال جاری در بازه زمانی یکساله با همکاری کلیه ادارات زیرساختی شهرستان همدان عملیاتی خواهد شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان در این راستا بیان کرد: فاضلاب جمع آوری شده پس از اتصال به خط انتقال جمع آوری فاضلاب شهر جورقان به تصفیه خانه فاضلاب همدان و پس از تصفیه، به مصارف صنعتی خواهد رسید.

وی درپایان، تصریح کرد: در آینده نزدیک خط انتقال روستای حسن آباد نیز به این شبکه متصل خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.