stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 398199
  • 26 مهر 1400 - 16:56
1

شناسایی ۱۴۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کاشان /فوت ۲ نفر

شناسایی ۱۴۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کاشان /فوت ۲ نفر
اصفهان_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۷ بیمار جدیدمبتلا به کرونا در منطقه کاشان شناسایی شد و تعداد کل افراد مبتلا به این بیماری به ۵۱ هزار و ۶۴۰ مورد افزایش یافت.
قلم | qalamna.ir :

سیدعلیرضا مروجی، بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۲۶۹ هزار و ۸۱۷ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: ۱۷ هزار و ۴۹۸ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به بستری شدن ۴۲ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: ۲۹ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و ۱۳ بیمار نیز در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار جدید به شکل موقت بستری شده‌اند که ۲۶ مورد مربوط به شهرستان کاشان بوده ات.

۳۴۱ بیمار به کلینیک‌های حاد تنفسی مراجعه کردند

وی با اشاره به مراجعه ۳۴۱ بیمار به کلینیک‌های حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۶ هزار و ۱۷۸ نفر نیز شمار پذیرش بستری موقت در مرکزهای ریفرال (زیر مجموعه) دانشگاه است.

مروجی از بستری ۳۵ بیمار جدید بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان خبر داد.

فوت ۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

وی بیان کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار شامل یک خانم ۸۸ یک مرد ۹۰ ساله بر اثر ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۱۴۷ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تاکنون به ۵۱ هزار و ۶۴۰ مورد افزایش یافت.

تزریق ۴۰۸۴۹۱ دُز واکسن در کاشان

وی در ارتباط با میزان تزریق واکسن در کاشان نیز گفت: تاکنون ۲۶۸ هزار و ۸۵۷ نفر دز نخست و ۱۳۹ هزار و ۶۱۶ نفر نیز دُز دوم واکسن کرونا را در کاشان دریافت کرده‌اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.