stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 398082
  • 26 مهر 1400 - 10:27
1
مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران :

افزایش ۳۹ درصدی سود خالص شرکت معدنی املاح ایران، نسبت به دوره مشابه سال قبل

افزایش ۳۹ درصدی سود خالص شرکت معدنی املاح ایران، نسبت به دوره مشابه سال قبل
مرکزی_ قلمنا_ مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران گفت: سود خالص شرکت معدنی املاح ایران ۳۹ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش یافت.
قلم | qalamna.ir :

هوشنگ فرجی در جلسه ارزیابی عملکرد شش ماهه شرکت معدنی املاح ایران، افزود: شرکت معدنی املاح ایران در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ موفق به افزایش ۳۹ درصدی در شاخص سود خالص شد و از فروش محصولات خود ۲،۸۱۷ میلیارد ریال درآمد کسب کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۹ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به مقاصد صادراتی شرکت اظهار داشت: علیرغم تمام موانع موجود، جنگ‌های منطقه ‌ای ومشکلات سیاسی و امنینتی در کشورهای همسایه، تحریم‌ها، مشکلات ناشی از انتقال ارز، بسته شدن موقت مرزها و شیوع ویروس کرونا، صادرات شرکت با رشد ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۶ میلیارد ریال بوده است.

فرجی همچنین در ادامه گفت: تولید محصولات شرکت با توجه به استفاده حداکثری ظرفیت خطوط تولید، با رشد ۶۰ درصدی نسبت به ظرفیت اسمی ماهانه مجتمع‌های تولیدی، کاهش عیار ماده معدنی، قطعی برق و اورهال خطوط تولید، در شش ماهه ابتدایی سال به بیش از ۱۳۸ هزار و چهارصد تن رسید که نسبت به برنامه و مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

در پایان غلامرضا سلیمانی مدیرعامل تاصیکو، از عملکرد مثبت شرکت در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ تشکر کرد و اظهار داشت شرکت معدنی املاح ایران از شرکت های پیشرو است و با ارائه افق روشن‌تری از فعالیت‌های خود میتواند آتی را بهتر از امروز بسازد.

وی همچنین از شرکت معدنی املاح ایران خواست تا تجربیات خود در خصوص سیستم نت، عارضه‌یابی و SRM را در اختیار سایر شرکت‌های هلدینگ قرار دهد.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.