stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 397985
  • 25 مهر 1400 - 12:01
2

آموزش برخورد منطقی به نیروهای رفع سد معبر در مشهد

آموزش برخورد منطقی به نیروهای رفع سد معبر در مشهد
خراسان رضوی- مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از برگزاری دوره آموزشی هم آفرینی با رویکرد شهر ترمیمی در موضوعات انضباط شهری و سد معبر خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سید محسن رهنمایی از برگزاری دوره آموزشی هم آفرینی با رویکرد شهر ترمیمی در موضوعات انضباط شهری و سد معبر خبر داد و گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین معضلات در مباحث انضباط شهری، سد معبر به صورتمسدودسازی معابر و پیاده روهای شهری و یا فعالیت‌های دستفروشی در مکان‌های غیر مجاز است که در همین راستا طی سال‌های اخیر با اقدامات گسترده مدیریت شهری در کلان شهر مشهد، تلاش شده تا با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلفی نظیر آموزش‌های تخصصی روانشناسانه، برخورد نیروهای رفع سد معبر با متخلفین برخوردی منطقی و مناسب باشد‌.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: همزمان با برگزاری رویداد هم‌آفرینی در کلان‌شهر مشهد، دوره آموزشی انضباط شهری و سد معبر نیز با رویکرد ترمیمی با حضور بیش از ۵۰ نفر از کارکنان حوزه سد معبر شهرداری مشهد در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این دوره با هدف آموزش نیروهای سدمعبر و افزایش ضریب مهارت برخورد با مردم و مواجهه با آسیب‌های اجتماعی با موضوعات روانشناسی، جامعه شناسی و حقوق با همکاری دانشگاه تربیت مدرس و مدیریت پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد برگزار شد.

رهنمایی خاطرنشان کرد: در این دوره مقرر شد اکیپ‌‌هایی تحت عنوان «اکیپ‌های مصالحه‌گر» ایجاد شود تا برخوردهای ترمیمی به تدریج در حوزه انضباط شهری، جایگزین برخوردهای سلبی احتمالی شود.

گفتنی است؛ چندی قبل انتشار ویدیویی در  فضای مجازی در مورد برخورد نامناسب نیروهای سد معبر با یک جوان واکنش‌های زیادی به همراه داشت تا جایی که سخنگوی شورای شهر با حضور در منزل وی، از او و خانواده‌اش دلجویی کرد.

هشتگ: , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.