stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 397900
  • 24 مهر 1400 - 22:46
0
استاندار همدان تاکید کرد:

مدیران شهری به‌ دنبال پروژه‌های مهم و ماندگار باشند

مدیران شهری به‌ دنبال پروژه‌های مهم و ماندگار باشند
همدان- قلمنا- استاندار همدان گفت: شورا و شهرداری از مشاورین و مدیران کارآمد و خوش فکر استفاده کرده و پروژه های ماندگار در شهر اجرا کنند تا برای شهر درآمدزایی و رفاه را با هم داشته باشیم.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، سیدسعید شاهرخی در جلسه مشترک با اعضای شورا و شهردار جدید همدان اظهار کرد: همدان از گذشته تا به امروز مهد تاریخ و تمدن بوده و همین سابقه بالای فرهنگی و تاریخی باعث شده که رسالت و وظیفه ما سنگین باشد.

وی با اشاره به جایگاه رفیع فرهنگی همدان، افزود: افق نگاه و برنامه های ما در همدان باید بلند و توسعه محور باشد.

استاندار همدان با تبریک انتخاب شهردار جدید همدان، گفت: همه دستگاه های اجرایی استان موظف به همکاری با شهردار جدید همدان هستند تا خدمت به مردم شتاب بیشتری بگیرد.

شاهرخی تصریح کرد: شهرداری باید در جهت درآمدزایی با استفاده از اندیشه و عقلانیت تلاش کند و ظرفیت های خوب شهری را بکار گیرد تا شاهد توسعه شهر و خدمت به مردم باشیم.

وی افزود: استانداری با تمام توان در جهت توسعه شهری از شهرداری همدان حمایت می کند و این سیاست که در گذشته بوده همچنان ادامه خواهد داشت.

استاندار همدان با اشاره به اینکه شورا و شهرداری از مشاورین و مدیران کارآمد و خوش فکر استفاده کرده و پروژه های ماندگار در شهر اجرا کنند تا برای شهر درآمدزایی و رفاه را با هم داشته باشیم، ادامه داد: اعضای شورا و مدیران شهرداری در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم به مسائل حاشیه ای توجه نکنند و به فکر توسعه پایدار شهر باشد.

گفتنی است؛ این نشست مشترک با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان پس از آنکه وزیر کشور با صدور حکمی «سید مسعود حسینی» را به عنوان شهردار شهر همدان منصوب کرد، برگزار شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.