stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 397781
  • 24 مهر 1400 - 12:23
0

صدور نصف و نیمه ویزای ملی پوشان/ مسئول روابط بین الملل فدراسیون تنیس درگیر سفر خارجی

صدور نصف و نیمه ویزای ملی پوشان/ مسئول روابط بین الملل فدراسیون تنیس درگیر سفر خارجی

در حالی که صدور ویزای ملی پوشان تنیس به مشکل برخورده است که مسئول بین الملل فدراسیون تنیس مدت زیادی است در ایران حضور ندارد. 

قلم | qalamna.ir :

  سه بازیکن تیم ملی تنیس ایران برای سفر به بحرین و حضور در مسابقات دیویس کاپ گروه ۴ آسیا با مشکل صادر نشدن ویزا مواجه شده اند.  این در حالی است که آنها حتماً باید امروز (شنبه) ویزای خود را دریافت کنند تا بتوانند به بحرین به بروند و احتمالا ۲۴ ساعت هم در این کشور قرنطینه باشند و مسابقات از روز دوشنبه آغاز می شود. نکته قابل توجه این است که عادل برقعی مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون تنیس که رئیس هیئت تنیس همدان نیز است، چند ماهی است که در ایران حضور ندارد و در آمریکا به سر می‌برد.

پیگیری اعزام بازیکنان به خارج از کشور بر عهده مسئول بین الملل است که در حال حاضر مسئول بین الملل فدراسیون تنیس در ایران حضور ندارد.

نکته مهم تر این است که مسئول روابط بین الملل فدراسیون تنیس کار داوری در مسابقات مختلف را هم انجام می دهد از این رو در بیشتر مواقع در خارج از کشور به سر می برد.

اکنون فدراسیون تنیس باید پاسخگو باشد چگونه وضعیت اعزام بازیکنان به مسابقات بحرین پیگیری شده است که در حال حاضر تنها سه بازیکن توانستند به بحرین سفر کنند و سه بازیکن دیگر در یکی از  هتل های  تهران در انتظار صدور مجوز برای سفر به بحرین هستند.

ویزای حمیدرضا نداف امیرحسین بادی و سینا مقیمی صادر شده است انوشا شاهقلی، سامیار الیاسی و علی یزدانی در انتظار صدور ویزا به سر می‌برند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.