stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 397769
  • 24 مهر 1400 - 12:16
0

قاتل مرد عنبرآبادی کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد

قاتل مرد عنبرآبادی کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ رضا فیروزبخت روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: روز جمعه در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌ بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری مسلحانه منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان عنبرآباد، دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی پس‌ از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در عملیاتی منسجم قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی عنبرآباد ادامه داد: این فرد در بازجویی‌های انجام‌ شده به بزه ارتکابی خود اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات قبلی با مقتول ذکر کرده است.

سرهنگ فیروزبخت با تاکید بر اینکه پدیده نزاع و درگیری در جامعه از آسیب‌هایی است که با ایجاد اخلال در روابط اجتماعی، فضایی آکنده از بغض، کینه و دشمنی را در میان افراد به وجود می‌آورد تصریح کرد: بیشتر افرادی که دچار نزاع می‌شوند و توانایی کنترل خشم را ندارند شاید حتی به فکرشان نرسد با آسیبی که به فرد مقابل می‌زنند ممکن است مرتکب قتل و جرح عمد شوند.

سرهنگ فیروزبخت خاطرنشان کرد: با قدری تحمل، تدبیر و گذشت امکان پیشگیری از بروز اینگونه صدمات غیرقابل جبران برای هر ۲ طرف میسر می‌شود.

شهرستان عنبرآباد در ۲۵۷ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.