stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 397764
  • 24 مهر 1400 - 12:08
2

حزب‌الله لبنان: آمریکا دنبال انتقام از شکست خود در افغانستان است

حزب‌الله لبنان: آمریکا دنبال انتقام از شکست خود در افغانستان است

حزب‌الله لبنان ضمن محکوم کردن انفجار انتحاری روز جمعه در مسجد شیعیان قندهار اعلام کرد آمریکا با به جا گذاشتن قاتلان، کشتار و ویرانی در افغانستان به دنبال انتقام از شکست خود در این کشور است.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به این حمله تروریستی که بزرگترین مسجد شیعیان در قندهار افغانستان  را هدف گرفت، اظهار داشت که “یکبار دیگر ، گروه تروریستی وهابی داعش مرتکب قتل عام وحشیانه‌ای شد و چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای مستلزم تحرکات گسترده و فوری است. “

این حزب افزود: مسئولیت ویژه‌ای بر عهده مقامات افغانستان است تا قاتلان را تعقیب کرده و مجازات عادلانه‌ای برای آنها اعمال کنند.

حزب الله در بیانیه خود همچنین تاکید کرد که مقامات مسلمان افغانستان باید اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای جلوگیری از جنایت‌های جدید انجام دهند.

حزب الله از مقامات افغان خواست تا حفاظت لازم برای نمازگزاران را به عمل آوردند و افزود: “ترک خانه‌های خدا و بندگان آسیب پذیر او نباید هدفی سهل برای گرگ‌های انسان‌نما که توسط آمریکا رها شده‌اند، باشد.”

حزب الله همچنین در بیانیه خود تأیید کرد که “آمریکا به تلافی ناکامی و شکست خود پس از ۲۰ سال اشغالگری در افغانستان این قاتلان و کشتار و ویرانی را در افغانستان به جا گذاشت.”

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.