stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 397564
  • 22 مهر 1400 - 15:53
0
معاون سازمان جهادکشاورزی استان همدان خبر داد:

برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در همدان

برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در همدان
همدان- قلمنا- معاون مدیریت توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی و شانزدهمین نمایشگاه صنعت مرغداری در همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
خبرنگار قلم از همدان، داریوش سرحدی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها، سیستم های آبیاری، کشت های گلخانه ای و همچنین شانزدهمین نمایشگاه صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات استان همدان خبر داد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه هر ساله با هدف ارائه دستاورد های بخش کشاورزی به تولیدکنندگان در استان همدان برگزار می شود، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایطی که کشور و استان همدان داشت، مصوب شد تا نمایشگاه با تاخیر از ۲۷ مهرماه لغایت ۳۰ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی همدان برگزار شود.

معاون مدیریت توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان عنوان کرد: حدود ۵۰ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند و نمایندگان شرکت های خارجی و تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی از استان های مرکزی، تهران، اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، قزوین و آذربایجان غربی در این نمایشگاه شرکت می کنند.

سرحدی بیان کرد: حدود ۳۰ غرفه مربوط به مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی، پنج غرفه دام و طیور، چهار غرفه نهاده های بخش کشاورزی، سه غرفه سیستم های نوین آبیاری و مابقی در زمینه های دیگر است.

وی اضافه کرد: در برگزاری نمایشگاه پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.