stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 397532
  • 22 مهر 1400 - 12:29
0

بهره برداری شهرک گلخانه‌ای فجر ایزدخواست به زودی

بهره برداری شهرک گلخانه‌ای فجر ایزدخواست به زودی
فارس_ وزیر جهاد کشاورزی : با بهره برداری از شهرک گلخانه‌ای فجر ایزدخواست شهرستان زرین دشت برای ۱۰۰۰ نفر شغل ایجاد می شود.
قلم | qalamna.ir :

ساداتی نژاد در سفر به زرین دشت مورد استقبال مردم و مسئولین شهرستان قرار گرفت و با حضور در گلزار شهدای شهرپیر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
وی از نزدیک در جریان مسائل ومشکلات این شهرستان قرار گرفت و افزود: این مشکلات درجلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور در شیراز برگزار خواهد شد مطرح و پیگیری خواهد شد

ساداتی نژاد در بازدید از شهرک گلخانه‌ای فجر ایزدخواست از بهره برداری سریع این مجموعه در آینده نزدیک خبر داد و گفت : .این شهرک گلخانه‌ای در زمینی به مساحت ۱۲۰ هکتار و با ظرفیت ۱۰۰۰ شغل در حال احداث است.

امام جمعه شهرپیر گفت: شهرستان زرین دشت سالهاست که با مشکلات جاده‌ای و آب دست و پنجه نرم می‌کند و مردم بسیار در رنج و زحمت هستند.
حجت السلام مومنی تبار در جلسه‌ای که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در زرین دشت تشکیل شد افزود: جاده‌های مواصلاتی جهرم به زرین دشت و زرین دشت به داراب و همچنین گردنه منتهی به حاج آباد از مهمترین مشکلات این منطقه است و سالیانه افراد زیادی در این جاده‌ها کشته و مصدوم میشوند.
وی افزود: یکی دیگر از عمده مشکلات زرین دشت اشتغال و بیکاری جوانان است که سبب مشکلات اجتماعی و گا‌ها مهاجرت شده است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.