stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 397343
  • 21 مهر 1400 - 18:17
1

برگزاری نمایشگاه «سفیران امنیت» به مناسبت هفته ناجا

برگزاری نمایشگاه «سفیران امنیت» به مناسبت هفته ناجا
قلم | qalamna.ir :

از پایگاه خبری پلیس، کارمند رتبه‌ ۱۶ محسن عمادی از برگزاری نمایشگاه سفیران امنیت به‌ مناسبت گرامی‌ داشت هفته نیروی انتظامی خبر داد و اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد، دستاوردها و توانمندی‌ های ناجا در تامین نظم، امنیت و احساس آرامش مردم است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه همزمان با آغاز هفته ناجا از روز شنبه ۱۷ مهر ماه، فعالیت خود را آغاز کرده و تا روز جمعه ۲۳ مهر ماه در میدان امام حسین (ع) تهران ادامه دارد.

رئیس اداره اجتماعی یگان‌ های ویژه ناجا بیان کرد: نمایش اقتدار و توانمندی‌های یگان‌ های ویژه ناجا، غرفه سلامت و واکسیناسیون عمومی شهروندان، غرفه خانواده، غرفه کودک، غرفه جذب و استخدام، غرفه عکاسی، تیراندازی با تپانچه بادی و سلاح پینت بال، نمایش تئاتر و اجرای نمایش قوی‌ ترین مردان، بخشی از برنامه‌ های این نمایشگاه است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه این است که مردم شریف ایران اسلامی به توانمندی‌ های خدمتگزاران خود در عرصه تامین نظم و امنیت داخلی کشور پی ببرند و اینکه نیروی انتظامی در طول ۳۰ سال گذشته چگونه عمل کرده و اکنون در چه مسیری حرکت می‌ کند و چه آینده‌ ای را در دستور کار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.