stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 397288
  • 21 مهر 1400 - 14:01
0
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان :

۴۷ نماد اعتماد الکترونیک در هرمزگان صادر شد

۴۷ نماد اعتماد الکترونیک در هرمزگان صادر شد
هرمزگان/قلمنا-معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت:از ابتدای امسال تاکنون 47 نماد اعتماد الکترونیک برای متقاضیان کسب و کار اینترنتی در استان صادر شده است.
قلم | qalamna.ir :

محمد عباسی افزود: نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ ای است که از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به عنوان تاییدیه به فروشگاه ‌های اینترنتی داده می ‌شود.

وی افزود: ۴۱۰ واحد صنفی  در استان اقدام به  ثبت نام و دریافت اینماد  نموده که ۴۷ مورد در سال جاری ثبت شده است.از این تعداد واحد فروش دارای اینماد , تعداد  ۳۶ واحد صنفی موفق به دریافت پروانه کسب مجازی جهت فروش اینترنتی محصولات خود شده اند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سال جاری و استقبال شهروندان از خرید اینترنتی و آنلاین تعداد شرکت های متقاضی دریافت پروانه کسب و کار مجازی روبه افزایش است.

عباسی در ادامه افزود: واحدهای صنفی که علاقمند به فعالیت در فضای مجازی و خریدو فروش آنلاین  میباشند می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه enamad.ir جهت دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و سپس در سامانه iranianasnaf.ir جهت ادامه فرایند و اخذ پروانه کسب و کار مجازی ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.