stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 397251
  • 21 مهر 1400 - 12:16
0

پروژه‌های عمرانی مرزبانی ناجا افتتاح شد

پروژه‌های عمرانی مرزبانی ناجا افتتاح شد
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار انتظامی سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا روز چهارشنبه در این مراسم گفت: پروژه های عمرانی با  ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع با ۱۸ میلیارد تومان به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: خلاءای در مرزبانی وجود داشت که پیشرفت های مرزی را نمی توانستیم برای میهمانان عرضه کنیم براین اساس بیش از ۴۰۰ متر با سه میلیارد نمایشگاه ایجاد شد تا فعالیت های مرزبانی به نمایش گذاشته شود.

گودرزی افزود: نماز خانه با ۷۰۰ متر مربع،  سوله تعمیرگاهی، و خشکشویی، محوطه سازی، در بحث طرح های مهندسی ۱۸۰ میلیارد تومان، هزینه هفت پاسگاه و ۱۰ برجک پست کنترل مرزی با  ۲۱ هزار مترمربع به متراژ ساختمان های ما افزوده شد.

فرمانده مرزبانی گفت: در بحث خوشایند سازی ۱۰۳ باب ایجاد شده، همچنین ۲۱ طرح آبرسانی به مرزها، ۳۲ باب برق رسانی، ۴۴ باب گازرسانی،۱۷۳ باب احداث منازل مسکونی در هنگ های مرزی، انسداد مرزی، انسداد کانل فیبر نوری، مرمت و بازسازی راه های مرزی از اقدامات عمرانی امسال بوده است.

گودرزی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون چهار درصد از اعتبارات اختصاص یافته، گفت: پروژه ۳۳۶ واحدی منازل سازمانی پیشوا، هشت واحد مسکنی جاسک، پایگاه دریایی بندر لنگه افتتاح و کلنگ ۶۰ پروژه امروز به زمین زده می شود. 

به گفته وی نیروی انتظامی ستون استوار در امنیت است و در سال های اخیر برجستگی بیشتری یافته است. 

منابع در بودجه عمرانی پاسخگوی نیازها نیست 
معاون هماهنگ کننده ناجا نیز در این مراسم با بیان اینکه در بخش عمرانی عقب ماندگی های زیادی داریم ، گفت: در این بخش  ۵۰ هزار کسری خانه سازمانی و ۴۱ درصد نیاز به نوسازی وجود دارد که محدودیت منابع در بودجه عمرانی دولتی جوابگوی این نیاز در بخش عمرانی نیست.

سردار محمد علی نوری نژاد با اشاره به اینکه تبدیل به احسن کردن املاک مازاد و استفاده از ظرفیت خیران از منابعی دیگری است که ما می توانیم از ظرفیت آن استفاده کنیم  ، افزود: خیران امنیت ساز از ظرفیت خوبی برخورداند اما از ان  رضایت نداریم زیرا معتقدیم ۱۷۰ میلیارد تومان در سال در این بخش رضایت بخش نیست.

وی ادامه داد: از همکاری های دولتی و استانداران برای کمک به ناجا برای زیرساخت ها و به نتیجه رساندن توافقنامه ها از جمله توافقنامه های مسکن و شهرسازی، ستاد اجرایی، بنیاد مستضعفان و مسکن و همچنین ازظرفیت استان ها باید استفاده شود. خوشایندسازی محل خدمت نیز باعث ایجاد انگیزه در خدمات رسانی است. 

نوری نژاد گفت: هفته ناجا فرصتی برای تشریح و تبیین قابلیت های ناجا است و دراین هفته سعی کردیم ان را ارتقا داده و مردم را با ان آشنا کنیم و مشارکت مردم را در برقراری نظم و امنیت جلب و زیرساخت های سازمان را نیز ارتقا بخشیم.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.
براساس روزشمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

 ۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.