stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 397249
  • 21 مهر 1400 - 12:15
0

یکهزار خانه سازمانی ناجا به بهره‌برداری رسید

یکهزار خانه سازمانی ناجا به بهره‌برداری رسید
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار انتطلمی سردار محمدعلی نوری نژاد روز چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی مرزبانی در جمع خبرنگاران افزود: ۱۶۴ پروژه اعم از کلانتری، پاسگاه، آگاهی، راهور، منازل مسکونی و ستاد مرزبانی افتتاح شد.

به گفته وی حدود ۶۲ پروژه شروع به احداث شد و قرار است منابع قطعی این پروژه ها تعیین شود تا با تاخیر به بهره برداری نرسد.

نوری نژاد افزود: در طول یک سال با توجه به محدودیت منابع اولویت ناجا ساخت اماکن تخصصی و مسکونی است زیرا نوسازی اماکنی تخصصی منجر به خوشایندسازی و ارتقای خدمات و انگیزه می شود.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: با تامین منابع بیشتر در سال آینده اماکن بیشتری  احداث و بازسازی می شود. 

افتتاح نمایشگاه دائمی مرزبانی

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دائمی مرزبانی گفت: این نمایشگاه نمادی از ساختار ماموریت، قابلیت و از خودگذشیتگی مرزبانی ناجا است تا هر بینندهای با مراجعه به این مکان به جمع بندی از عملکرد مرزبانی برسد.

نوری نژاد گفت:  مرزبانی از مرز نگهبانی می کند و دارای حساسیت هایی است در جاهایی که دشمنان از قدیم الایام اختلافاتی را برجای گذاشته اند، بعضا مشکلاتی ایجاد می کند، براین اساس این نمایشگاه اصالت، سندیت و وابستگی ایران به این نقاط را خوب نشان می دهد.
وی تاکید کرد: جزایر سه گانه خلیج فارس از قدیم متعلق به ما بوده و هست باید نشانی از آن در این نمایشگاه دیده شود. زمانی که نمایندگانی از کشورهای خارجی به این نمایشگاه می آیند، بدانند که استناد ما یک استناد حقوقی و بر پایه قانون است موضوعات مرزبانی ملی است بر این اساس مسئولان استانی و مرزبانی نمی توانند تصمیم بگیرند و حتما مسئولان اصلی کشور باید در زمینه های حساس مرزی تصمیم بگیرند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.