stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 397231
  • 21 مهر 1400 - 13:18
5
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی

اصلاح و توسعه بیش از ۱۴ کیلومتر از شبکه های آب و فاضلاب خوی

اصلاح و توسعه بیش از ۱۴ کیلومتر از شبکه های آب و فاضلاب خوی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: به منظور خدمات‌رسانی مستمر و بدون وقفه به شهروندان و ارتقاء سطح خدمات این امور با برنامه‌ریزی مناسب فعالیت‌های خود را به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهد.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی، یدالله سلطانی با اشاره به بیش از ۱۴ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه انجام شده است ، عنوان کرد : از این مقدار بیش از ۶ کیلومتر مربوط به شبکه جمع آوری فاضلاب و مابقی نیز در حوزه شبکه آبرسانی است .
وی ادامه داد: در این راستا، شبکه آب به طول ۳ کیلومتر و ۶۵۰ متر در مناطق مختلف شهری و ۴ کیلومتر و ۴۰۰ متر از شبکه آب نیز در مناطق روستایی این شهرستان از سوی شرکت آب و فاضلاب اصلاح و توسعه یافته است.
مدیر عامل شرکت با بیان اینکه جمع آوری وتصفیه فاضلاب یکی از مهم‌ترین وظیفه ذاتی این شرکت است اضافه کرد: از زیر بنائی ترین زیر ساخت های تصفیه فاضلاب وجود شبکه های جمع آوری فاضلاب است .
سلطانی با اشاره به اینکه طرح اجرای عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب در نقاط مختلف شهر خوی در حال انجام است، اظهار کرد: با توجه به ضرورت مدیریت مصرف آب، طرح اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در راستای تصفیه و استفاده مجدد در سطح شهر خوی در حال انجام است.
وی با اشاره به تعویض ۲۷۵ فقره کنتور خراب مشتر کین در شش ماهه اول شالجاری تصریح کرد: به منظور بهینه سازی فرآیند تولید و توزیع مصرف آب بین مشترکین، طبق یک برنامه زمان بندی شده کنتورهای خراب در سطح شهرستان تعویض و این کار به صورت مداوم انجام می گیرد.
سلطانی تصریح کرد: ساماندهی کنتورهای خراب و مشترکان غیرمجاز از اهداف کلان شرکت آبفا برای رسیدن به وضعیت مطلوب شبکه است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار رحیم نوری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.