stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 397194
  • 21 مهر 1400 - 10:17
5
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان همدان خبر داد:

انجام عملیات گمانه‌زنی آسیاب‌های آبی در دانشگاه بوعلی همدان

انجام عملیات گمانه‌زنی آسیاب‌های آبی در دانشگاه بوعلی همدان
همدان- قلمنا- رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان همدان از انجام عملیات گمانه‌زنی، برای خوانا سازی آسیاب‌های آبی موجود در اراضی دانشگاه بوعلی سینا همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، مجید جهانگیریان امروز در جمع خبرنگاران گفت: این گمانه‌زنی با مجوز پژوهشگاه باستان‌شناسی وزارت متبوع به سرپرستی دکتر اسماعیل همتی از باستان‌شناسان دانشگاه بوعلی سینا و نظارت مستمر کارشناس باستان‌شناسی و یگان حفاظت این اداره صورت درحال انجام است.
وی در هنگام بازدید از نحوه اجرای نظارت قانونی کارشناسان مربوطه مطرح کرد: این خوانا سازی برای مشخص کردن محدوده آسیاب‌های آبی، تعیین قدمت، تعیین مسیر، نحوه فعالیت آسیاب، نوع غلات مورد استفاده و معرفی اثر تاریخی انجام شده است.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان همدان با بیان این موضوع تصریح کرد: ساماندهی این مجموعه با وجود دو موزه دفاع مقدس و موزه تاریخ طبیعی در پیرامون دانشگاه بوعلی، مناظر طبیعی منطقه و همچنین تعیین کاربری‌های گردشگری برای جذب مسافران و گردشگران به همدان در راستای ایجاد اشتغال و افزایش سرانه گردشگری می تواند موثر واقع شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.