stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 397158
  • 20 مهر 1400 - 23:47
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار همدان:

رویداد ۳۰ مهر به نحو مناسب به نسل بعدی معرفی شود

رویداد ۳۰ مهر به نحو مناسب به نسل بعدی معرفی شود
همدان- قلمنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار همدان گفت: رویداد 30 مهر باید بعنوان یک حرکت خودجوش انقلابی یادآوری، تبیین و به نسل های بعد معرفی شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، فاطمه حبیبی در نشست ستاد بزرگداشت حماسه ۳۰ مهر، گفت: عملکرد خودجوش دانش آموزان همدانی در ۳۰ مهر سال ۵۷ که با همراهی بازاریان و کسبه همراه شد یک رویداد انقلابی اثر گذار و قابل توجه بود.

وی با بیان این موضوع افزود: همه برنامه هایی که به جهت بزرگداشت این رویداد برگزار می شود با هدف یادآوری، تبیین و معرفی آن به نسل های آینده انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار همدان با تاکید بر توجه بیشتر آموزش و پرورش همدان به بزرگداشت این حماسه مهم اظهار کرد: روایتگری این رویداد به زبان و بیان دانش آموزی باید مدنظر قرار گیرد و در شرایط موجود از بستر فضای مجازی استفاده شود.

گفتنی است؛ در این نشست حسب در خواست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان هماهنگی لازم به منظور برگزاری برنامه های بزرگداشت حماسه ۳۰ مهر با دستگاه های اجرایی مرکز استان به عمل آمد.

حماسه خونین ۳۰ مهر سال ۱۳۵۷ نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم همدان بود و با توجه به حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان در این حماسه، به عنوان خیزش دانش آموزی از آن یاد می شود. حماسه ای که تظاهرات و ضد و خورد با نیروهای سرکوبگر رژیم طاغوت تا اواخر آبان ماه همان سال ادامه داشت و ۲ شهید و ۸ جانباز گرانقدر در این حماسه از جمع مردم انقلابی همدان نامشان ماندگار شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.