stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 397157
  • 20 مهر 1400 - 23:45
2
فرماندار همدان:

افزایش دوربین های پایش تصویری و پلاک خوان در سطح شهر همدان

افزایش دوربین های پایش تصویری و پلاک خوان در سطح شهر همدان
همدان- قلمنا- فرماندار همدان از افزایش دوربین های پایش تصویری و پلاک خوان در سطح شهر همدان خبر داد
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، به مناسبت هفته نیروی انتظامی آیین تجلیل از فرماندهان، روسای کلانتریها و تنی چند از عوامل نیروی انتظامی شهرستان در فرمانداری شهرستان همدان برگزار شد.

محمدعلی محمدی در این مراسم با قدردانی از زحمات شبانه روزی و طرقت فرسای نیروی انتظامی در ماموریتهای مختلف سطح شهرستان گفت: اگر دنبال امنیت پایدار هستیم یکی از مهم ترین ارکان آن مشارکت مردم است.

وی با بیان اینکه با اجبار و تحکم هرگز در کارها موفق نخواهیم شد، افزود: تعامل نیروی انتظامی با کنش گران محلی، معتمدین، بسیج و اینگونه نیروهای مردمی در پیشبرد امور بسیار موثر و کارآمد است.

فرماندار همدان با اشاره به جمعیت مهاجر حدود ۲۰۰ هزار نفری که عمدتً در محلات حاشیه شهر همدان ساکن هستند، تصریح کرد: در چنین شرایطی بیش از پیش نیاز به اشراف کامل به حوزه مسئولیتی و مشارکت مردمی در راستای تامین نظم و امنیت داریم.

رئیس شورای تامین شهرستان همدان در ادامه، افزود: تا کنون ضربه های زیادی در زمینه های مختلف از عملکرد جزیره ای خورده ایم و این موضوع یک آسیب قابل توجه است که در حوزه امنیتی و انتظامی باید تلاش کنیم حداکثر هم افزایی و مشارکت را داشته باشیم.

محمدی یادآور شد: با وجود جمعیت ۷۰۰ هزار نفری شهرستان در مقایسه با دیگر شهرستانها از شاخص های خوبی برخورداریم که نقش نیروی انتظامی در این زمینه بسیار برجسته است.

وی با تصریح بر این موضوع یادآور شد: در مرکز استان با شرایط خاصی مواجه بوده ایم که مستعد وقوع بسیاری از مسایل و ناهنجاری ها بوده اما با اشراف کامل و عملکرد مطلوب نیرو وضعیت بخوبی مدیریت شده است.

فرماندار همدان با تاکید بر ضرورت توجه به مدیریت زمان اظهار کرد : گاهی موکول کردن یک موضوع به زمان دیگر بویژه در حوزه انتظامی تبعات جبران ناپذیری دارد.

وی از افزایش دوربین های پایش تصویری و پلاک خوان در سطح شهر همدان خبر داد و گفت: دستگا های اجرایی و به ویژه خدماتی در جهت کاهش آسیب های احتمالی باید با نیروی انتظامی همراهی و همکاری داشته باشند.

گفتنی است؛ درپایان این نشست به مناسبت هفته نیروی انتظامی از فرماندهان، روسای کلانتری ها و تنی چند از عوامل نیروی انتظامی شهرستان تجلیل به عمل آمد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.