stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 397108
  • 20 مهر 1400 - 12:18
0

نایب رئیس فدراسیون شنا: می‌خواهیم شناگران دلسرد نشوند

نایب رئیس فدراسیون شنا: می‌خواهیم شناگران دلسرد نشوند

شهرناز ورنوس گفت: اکنون که وضعیت شهرها از جهت شیوع کرونا رو به بهبودی رفته است قرار است مرتب مسابقات زنان را برگزار کنیم تا شناگران دلسرد نشوند.

قلم | qalamna.ir :

نایب رئیس زنان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت شنای زنان اظهار کرد: واقعا در شیوع کرونا شنا یکی از ورزش‌هایی بود که خیلی به آن سخت گرفته شد و از این جهت شناگران لطمه خوردند. 

وی افزود: در شیوع کرونا استخرها مدام تعطیل بود و اکنون تهران کمتر از یک ماه است که از وضعیت قرمز در آمده و نارنجی شده است. در این شرایط استخرها مجددا بازگشایی شدند. در حالی که کل تابستان تنها استخرهای روباز فعال بودند. خیلی مقاطع استخرها باز و بسته شد.

ورنوس تعطیلی مقطعی استخرها را سبب آسیب به شناگران دانست و گفت: شناگر باید مدام تمرین کند و این باز و بسته شدن آسیب می‌زند. تمام زحمتی که یک شناگر در سه ماه می‌کشد با یک ماه تعطیلی به باد می‌رود. استخر مثل ورزش‌های دیگر نیست که بگوییم تعطیل بود شناگر در پارک بدود و یا فعالیت دیگری را جایگزین کند. 

نایب رئیس زنان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: از همین جهت اکنون که وضعیت شهرها از جهت شیوع کرونا رو به بهبودی رفته است و من امیدوارم بهتر هم شود قرار است مرتب مسابقات برگزار کنیم تا شناگران دلسرد نشوند.

وی گفت: برنامه فدراسیون برای شنا زنان مسابقات داخلی است. نزدیکترین مسابقه برای زنان ۶ آبان و در بخش تایم تریل و در دو رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال و عموم خواهد بود. مسابقه بعدی هم که نهایی شده است ۲۰ آبان و به میزبانی هیأت شنای تهران و اصفهان یعنی در دو پایگاه قرار است برگزار شود.

ورنوس گفت: این مسابقات در دو پایگاه یعنی شهرهای شمالی در پایگاه تهران و شهرهای جنوبی هم در پایگاه اصفهان انجام خواهد شد. مسابقات دیگری نیز در نظر گرفته شده که به ترتیب این مسابقات انجام خواهد شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.