stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 396981
  • 19 مهر 1400 - 23:55
0

اسکوچیچ: به کیفیت خودمان باور داریم/ برخی می‌خواهند جای مرا بگیرند اما فعلا زود است

اسکوچیچ: به کیفیت خودمان باور داریم/ برخی می‌خواهند جای مرا بگیرند اما فعلا زود است

سرمربی تیم ملی ایران گفت: برای کره احترام قائل هستیم چون تیم با نظم و با برنامه‌ای است اما به کیفیت خودمان باور داریم.

قلم | qalamna.ir :

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل کره جنوبی اظهار کرد: بازی مهمی داریم و انگیزه ما بیشتر از بازی قبل مقابل امارات است. برای کره احترام قائل هستیم چون تیم با نظم و با برنامه ای هستند اما به کیفیت خودمان باور داریم. جو مثبتی برای تیم فراهم کردیم و بازیکنان با کیفیتی داریم و آماده بازی مقابل کره هستیم.

او درباره انتقادات نسبت به بازی تیم ملی با وجود پیروزی‌های پیاپی گفت: دقیقا نمی دانم انتظارات هواداران چیست اما بازی خوبی مقابل امارات در آن آب و هوا انجام دادیم و پیروز شدیم. ما فقط می توانم با پیروزی جواب همه را بدهیم. دیگر نمی دانم چه کاری باید انجام دهیم اما پیروزی و بهتر شدن هدف مشترک همه ماست و امیدوارم در دیدارهای آینده هم موفق عمل کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در رابطه با نقاط ضعف و قوت کره جنوبی گفت: در کنفرانس خبری جای صحبت راجع به جزئیات نیست اما بازیکنان با کیفیتی دارند و در بازی‌شان پویایی وجود دارد اما من ترجیح میدم بیشتر از این در این رابطه صحبت نکنم. سون بازیکن با کیفیتی است و می تواند در هر لحظه بازی را برای تیم خودشان برگرداند اما بازیکنان دیگری هم دارند که با کیفیت هستند.

او در پایان بیان کرد: من به تیمم و به کاری که دادیم باور دارم و مطمئنم می‌توانیم موفق عمل کنیم. امیدوارم با صحبت‌هایی که کردم همه را راضی کرده باشم.

اسکوچیچ در ادامه در خصوص این سوال که هدف وی انجام بازی‌های خوب است یا او تنها به فکر کسب پیروزی در مسابقات است، گفت: نمی دانم چطور باید جواب این سوال را بدهم. ظاهرا ما بازی را مقابل امارات باخته‌ایم که این سوالات از من پرسیده می شود. ما از ۱۰ بازی گذشته حداکثر امتیازات را کسب کرده‌ایم. البته می‌دانم چرا این سوالات پرسیده می شود، شاید خیلی ها علاقه دارند که جایگاه سرمربی تیم ملی را در اختیار داشته باشند و جای من باشند. البته به آنها می گویم زمان مناسبی را برای این موضوع انتخاب نکرده اند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.