stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 396884
  • 19 مهر 1400 - 12:10
0

این عادات سرطان‌زا را هنگام نوشیدن چای ترک کنید

این عادات سرطان‌زا را هنگام نوشیدن چای ترک کنید

افرادی که چای بیشتری می‌نوشند دفعات ادرار بیشتری دارند. این منجر به کمبود پتاسیم، سدیم و سایر مواد معدنی ضروری در بدن ما می‌شود. در نتیجه بدن ما به‌تدریج شروع به از دست دادن مواد مغذی خود می‌کند در نتیجه از قدرت آن نیز کاسته می‌شود.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان نوشیدن چای به همان اندازه که دلچسب است می‌تواند مضر باشد. نوشیدن چای تبدیل به یک عادت شده است؛ تا جایی که برخی اگر چای ننوشند دچار سردرد می‌شوند. برخی هم عادت دارند میان‌وعده‌های خشک یا هر چیز دیگری را به همراه چای میل کنند. برخی دیگر به همراه چای سیگار می‌کشند اما باید بدانید مصرف برخی از چیزها با چای می‌تواند به از دست دادن زندگی ختم شود.

استعمال دخانیات منجر به بیماری‌های بسیاری در بدن ما شود که شاید هرگز فکرش را هم نکنید و این موضوع با زیاده‌روی در مصرف چای نیز می‌تواند صدق کند. نوشیدن چای ممکن است خوشمزه به نظر برسد اما هنگامی که شاهد از دست دادن عزیزان و اطرافیانمان باشیم، می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، به همین دلیل است که فرد نباید بیش از دو بار در روز چای بنوشد. در ادامه به برخی از مضرات چای اشاره شده است.

افرادی که چای بیشتری می‌نوشند دفعات ادرار بیشتری دارند. این منجر به کمبود پتاسیم، سدیم و سایر مواد معدنی ضروری در بدن ما می‌شود. در نتیجه بدن ما به‌تدریج شروع به از دست دادن مواد مغذی خود می‌کند در نتیجه از قدرت آن نیز کاسته می‌شود. بر اساس یافته‌ها آلومینیوم موجود در چای برای پوست بدن سمی است همچنین باعث ایجاد جوش روی صورت می‌شود. نوشیدن چای بیشتر احتمالا باعث بسیاری از بیماری‌های کلیوی می‌شود.

بسیاری از مردم عادت دارند چای را بسیار داغ بنوشند که اگر از عوارض آن آگاه باشند دیگر هرگز این کار را تکرار نمی‌کنند، زیرا به تمام راه‌هایی که دهان ما را به معده متصل می‌کند، آسیب می‌رساند. اگر هر روز چای داغ بیشتری بنوشیم، لوله‌های داخل بدن ما نازک می‌شود. آسیب نیز می‌تواند در طول زمان رخ دهد. اگر لوله میرایی شود، زندگی برای فرد دشوار می‌شود.

شما نیز اغلب افرادی را در ملاء عام دیده‌اید که دوست دارند سیگار بکشند و چای بنوشند. آنها این کار را هوشمندانه انجام می‌دهند اما نمی‌دانند که باعث سرطان جدی می‌شود. این عادت احتمال سرطان را تقریبا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد. از آنجا که چای حاوی کافئین است و مهم‌تر از همه، سیگارها نیز حاوی مواد مخدر هستند در بدن به یک ماده سمی تبدیل می‌شوند در نتیجه احتمال ابتلا به سرطان افزایش می‌یابد. بنابراین هرگز نباید سیگارتان را همزمان با نوشیدن چای دود کنید!»

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.