stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 396742
  • 18 مهر 1400 - 18:16
2

آرامش و امنیت کشور ثمره خون پاک شهداست

آرامش و امنیت کشور ثمره خون پاک شهداست
قلم | qalamna.ir :

از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی به ‌مناسبت هفته نیروی انتظامی به اتفاق هیئت همراه با خانواده سرگرد شهید منوچهر برخورداری دیدار و گفت و گو کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی گفت: خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا یک تکلیف برای همگان، به ‌خصوص نیروهای مسلح است.

وی افزود: باید قدردان خون شهدا و جانفشانی آنان بوده و این قدردانی فقط با گرامی داشت یاد و خاطره والای شهیدان در سایه حمایت از ولایت فقیه و پیروی از دستورات دین مبین اسلام محقق می شود.

سردار گودرزی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و اشاره به ارزش شهادت به عنوان بالاترین ارزش ها، تصریح کرد: آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است، ثمره خون پاک شهیدان بوده و موجب تداوم حرکت انقلاب اسلامی به سمت پیشرفت و تعالی انسانی شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا اظهار داشت: شهدا الگوی واقعی صبر و استقامت در پایداری و حفظ ارزش‌های اسلام بوده و آنان با ایثار و جانفشانی در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور عزیزمان ایران جان خود را خالصانه تقدیم اسلام کردند.

سرگرد شهید منوچهر برخورداری عضو کمیته انقلاب اسلامی بود که در سال ۱۳۶۳ در جنگ تحمیلی در منطقه مرزی قصر شیرین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.