stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 395959
  • 13 مهر 1400 - 17:42
3

تامین برق پایدار صنایع و بخش تولیدی خوزستان

تامین برق پایدار صنایع و بخش تولیدی خوزستان
خوزستان - در حال حاضر با وجود مصرف حداکثری صنایع و بخش تولیدی خوزستان ، تمام نیاز مصرف برق بدون محدودیت در حال تامین می‌باشد
قلم | qalamna.ir :

سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور با بیان این که به دلیل خنک شدن نسبی هوا و کاهش ۳۵۰۰ مگاواتی نیاز مصرف ، مشکلی در تامین برق نداریم گفت : در حال حاضر با کاهش  ۲۰۰۰ مگاواتی بار شبکه خوزستان و  تمدید مجوز تولید برق برای نیروگاه خصوصی پتروشیمی فجر تا نیمه مهرماه جاری  ، تامین برق به نحو مطلوبی صورت می پذیرد .

کیومرث زمانی تصریح کرد : با وجود مصرف برق و تولید محصول حداکثری توسط صنایع بخصوص صنایع فولادی تاکنون مشکلی در تامین برق نبوده و پیش بینی می‌شود به تناوب با کاهش هرچه بیشتر دمای هوا مشکل بطور کامل مرتفع شده و حتی نیازی به نیروگاه‌های خصوصی همکار و فعال در گذر از پیک بار نباشد.

وی یادآور شد :  نیاز مصرف برق شبکه خوزستان در تابستان گذشته در حدود ۹۹۵۰مگاوات و پیک بار شبکه به میزان ۸۴۸۹ مگاوات بوده است در حالی که این عدد در حال حاضر  ۶۵۰۰ مگاوات می‌باشد .

وی خاطر نشان کرد : خوشبختانه در حال حاضر با وجود مصرف حداکثری صنایع و بخش تولیدی ، نیاز مصرف و پیک بار با هم برابر و   تمامی نیاز مصرف پاسخ داده شده و بدون محدودیت در حال تامین می‌باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.