stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 394659
  • 04 مهر 1400 - 12:16
0

دفاع مقدس گنج عظیمی است که تاریخ اسلام را سال‌های متمادی تغذیه می‌کند

دفاع مقدس گنج عظیمی است که تاریخ اسلام را سال‌های متمادی تغذیه می‌کند
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سیاسی حجت الاسلام محمد حسنی در اولین همایش فرزندان طلبه کارکنان ارتش که روز یکشنبه در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: دفاع مقدس گنجی عظیم و پایان ناپذیر است که می‌تواند تاریخ اسلام را سال‌های متمادی تغذیه کند به شرط آنکه ما هنر استخراج و فرآوری این گنجینه عظیم را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سایر امور فرمودند از خدمتگزاران در مسوولیت‌های مختلف انتظار ۱۰ برابری دارم اما در خصوص نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس از مسوولان امر انتظار صد برابری دارم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه روحانیت، علمداران انقلاب اسلامی هستند، افزود: روحانیت و طلاب در این حوزه رسالت و وظایف سنگین‌تری دارند.

حسنی یادآور شد: رژیم بعثی در روزهای نخست جنگ با هدف تجزیه سرزمین ایران وارد عرصه نبرد با ملت شده بود اما پس از مدتی بدنبال حذف تشییع و ایران منهای اسلام، تشییع و روحانیت گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه در طول ۲۰۰ سال گذشته جنگی در کشور ما صورت نگرفته است که منجر به واگذاری بخش هایی از سرزمین به بیگانگان نشده باشد، افزود: در طول ۸ سال دفاع مقدس حتی یک سانتیمتر از خاک کشورمان جدا نشد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: دفاع مقدس جنگ گسترده‌ای بود که دشمنان بزرگ و استکباری علیه مردم ایران به راه انداختند اما مدیریت آسمانی امام(ره) باعث شد برای نخستین‌بار در ۲۰۰ سال گذشته سربلند باشیم.

حسنی خاطرنشان کرد: این انقلاب بدون تردید مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است و ما باید با خودسازی و اصلاح امور بسترساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم.

وی مهمترین عامل پیروزی در دوران دفاع مقدس را ایمان و اعتقاد قلبی عنوان کرد و افزود: اگر عومل تعیین کننده جنگ منحصر در تجهیزات و ادوات بود  باید حرف آخر را صدام می زد اما همانطوری که دفاع مقدس به ما نشان داد در این دنیا عوامل دیگری هم موثر هستند.

اولین همایش فرزندان طلبه کارکنان ارتش روز یکشنبه با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و امیر حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.