stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 394633
  • 04 مهر 1400 - 11:39
1
رئيس كميسيون معماری شهرسازی شوراي اسلامی شهر بندرعباس:

طرح تفضیلی بندرعباس، سی سال بلاتکلیف است

طرح تفضیلی بندرعباس، سی سال بلاتکلیف است
هرمزگان/قلمنا-اعضای كميسيون معماری ‏و شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دکتر آرامی نماينده مردم درمجلس شورای اسلامی و عضو كميسيون عمران مجلس ديدار و گفتگو نمودند.
قلم | qalamna.ir :

رئیس کمیسیون معماری شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس در این دیدار گفت: آخرین طرح تفضیلی شهر بندرعباس مربوط به سال ١٣۶٩ است و با انقضای مهلت قانونی پنجساله این طرح عملا بیش از ٢۶ سال است که شهر بندرعباس فاقد طرح تفضیلی قانونی است و پس از سی سال پیگیر هستیم تا طرح تفضیلی جدید شهر بندرعباس را در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور به تصویب برسد، لذا بدلیل زمانبر شدن این موضوع مهم درخواست داریم تا از طریق کمیسیون عمران مجلس و ظرفیت قانونی نمایندگان مجلس طرح تفضیلی جدید شهر بندرعباس پس از سی سال بازنگری شود.

 عبدالرضا حیدری سراجی با اشاره به اینکه عدم تصویب طرح جدید مشکلات اداری برای شهروندان ایجاد نموده است گفت: خلا قانونی موجود باعث شده تا شهروندان پروسه اداری طولانی را برای اخذ پروانه ساختمانی طی نمایند که همین امر ریسک مفاسد اداری را هم بالا می برد.

در ادامه این نشست سایر اعضا با بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص نحوه تامین مالی پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری خواستار استفاده از ظرفیت های قانونی نمایندگان مجلس شدند.

همچنین دکتر آرامی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان راهکارهای تعامل میان شورای شهر و مجلس قول مساعد دادند تا موضوع تصویب طرح تفضیلی و طرح جامع شهر بندرعباس را از طریق شورای عالی معماری شهرسازی کشور پیگیری نماید.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.