stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 394624
  • 04 مهر 1400 - 11:32
0
مدیرکل بنیاد هرمزگان:

دفاع مقدس فکر حمله نظامی به کشور را از ذهن دشمنان پاک کرد

دفاع مقدس فکر حمله نظامی به کشور را از ذهن دشمنان پاک کرد
هرمزگان/قلمنا-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: پیروزی به یاد ماندنی ملت ایران در دفاع مقدس، فکر حمله نظامی به کشور را برای همیشه از ذهن دشمنان پاک کرد.
قلم | qalamna.ir :

عطا ناوکی در یادواره شهدای دهستان پشته ایسین که با حضور حجت‌الاسلام ایرج امیری قائم مقام ستاد اقامه نماز هرمزگان، هدایت باقرزاده رئیس دفتر و رئیس روابط عمومی بنیاد این استان، شوراهای اسلامی دهستان ایسین، ایثارگران و آحاد مردم به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهیدان محله ایسین، گفت: جوانان این مرز و بوم به تاسی از مرجعیت دینی، حماسه بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند، لیکن این حماسه و جهاد معنوی الگویی برای همه نسل‌هایی محسوب می‌شود که در آن دوران حضور نداشتند.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری یادبودها و یادوارهای شهدا، افزود: بسیاری از بیگانگان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در کنار صدام حسین، توطئه تجزیه نظام ما را طراحی کردند، غافل از اینکه به فرموده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ما ملت امام حسین هستیم و راه و سیره این نظام، همان سیره پیشوایان دینی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ادامه داد: همه شهدا و ایثارگران ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس سیره معصومین را به خوبی درک کردند و در راستای آرمان‌های بزرگ امام راحل گام برداشتند.
ناوکی ضمن تاکید بر اینکه خاطرات آن روزها و حماسه آفرینی ملت شجاع ایران، به ویژه ایثارگران باید در برگ زرین تاریخ به درستی ثبت شود، عنوان کرد: فداکاری، جانفشانی، شجاعت و پیروزی به یاد ماندنی ملت ایران در دفاع مقدس، فکر حمله نظامی به کشور را برای همیشه از ذهن دشمنان پاک کرد.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.