stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 394584
  • 04 مهر 1400 - 0:15
2

وزیر کشور: مسئولیت ها در جمهوری اسلامی یک ودیعه الهی است

وزیر کشور: مسئولیت ها در جمهوری اسلامی یک ودیعه الهی است
قلم | qalamna.ir :

دکتر احمدی وحیدی شنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: قدرت در جمهوری اسلامی با معنویت توام است و مفهوم عمیق مردم سالاری دینی نیزدر همین است.

وی بیان کرد: تفاوت نظام الهی با سایر نظام‎ها نیز این است که در دنیا اعمال حاکمیت و قدرت می شود و بالاخره همه برای آبادی کشور خود تلاش می ‏کنند ولی در این بین یک تفاوت معنایی است که آیا براساس تکلیف و وظیفه عمل می‏ شود و یا اینکه براساس چرخیدن عمل دنیایی و مطرح شدن اسامی وشهرت‎ها باشد که این خود یک تفاوت اساسی دارد.

وحیدی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:شهدا رفتند تا این مفاهیم ارزشمند را بیاموزند و پیروزی‎های درخشانی که یکی پس از دیگری رقم خورد نیز در سایه همین مفاهیم ارزشمند محقق شده است.

وزیر کشور یادآورشد: در جنگ نابرابر علیه ایران  که با همراهی کشورهای مختلفی رقم خورد با همت ملت  شرایطی ایجاد شد که ایران همچنان امنیت امروز خود را مرهون این پیروزی بزرگ در دفاع مقدس می ‎داند.

وی اظهارداشت: در هفته دفاع مقدس باید این مفاهیم را تکرار و بازخوانی کنیم.

وحیدی ادامه داد: ایران اسلامی همواره در مسیر حق است و بدون شک به حول قوه الهی همچنان پیروزی با این نظام خواهد بود و نمونه‏ های متنوعی نیز برای این مهم وجود دارد.

وی اظهارداشت: یکی از این صحنه ‏ها حماسه آفرینی جوان ۱۵ ساله علی لندی است که با سپردن خود به آب و آتش جان ۲ بانوی گرفتار در آتش را نجات می‏دهد و این شجاعت، حماسه، فداکاری، فهم عمیق، سرعت تصمیم گیری خود زایده انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وحیدی ادامه داد: خانواده شهید لندی نیز یک خانواده رزمنده و بزرگ شده مکتب الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که این خود منجر به خلق شگفتی می‌شود.

وی گفت: با این رویدادها خدا نشان می‏ دهد که گوهرهای نابی در این خاک مقدس نهفته است و یک روز با شهادت شهید حججی و یک روز با شهادت سردار سلیمانی برای ایران اسلامی عزت می ‎آفریند.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‏های خود اظهارداشت: هر جا که روحانیت معزز حضور داشته باشند شمع جمع و محفل بشریت هستند که استان بوشهر نیز از این دست انسان‏ها شمار قابل توجهی را در خود جایی داده است.

وحیدی گفت: با وجود چنینی روحانیتی، بوشهر استانی مملو از حماسه، دفاع و بزرگی است و این استان سمبلی از ایستادگی و دفاع مقدس است.

وی در بخش دیگری از صحبت‏های خود گفت: مردم در رفاهیات خود مشکلاتی دارند که دولت آیت الله رئیسی برای حل کم و کاستی‏ها موجود مصمم است تا آنها را حل و برطرف کند.

وزیر کشور برای برگزاری آئین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید بوشهر به این استان سفر کرده است.

هیات وزیران در جلسه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ پس از بررسی سوابق “احمد محمدی زاده”، به وی به عنوان استاندار بوشهر رأی اعتماد داد.

احمد محمدی زاده استاندار جدید بوشهر، پیش از این به عنوان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوشهر، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران و دستیار و مشاور عالی وزیر نفت در دولت دهم فعالیت داشته است

 تجدید میثاق با شهدا، شرکت در نشست شورای اداری و تامین، دیدار با مسئولان، معتمدان و جوانان استان از جمله برنامه های وزیر کشور به این استان است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.