stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 394549
  • 03 مهر 1400 - 18:18
0

نماینده تبریز: دفاع عزتمندانه ملت مانع از جسارت دشمنان به ایران شد

نماینده تبریز: دفاع عزتمندانه ملت مانع از جسارت دشمنان به ایران شد
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی روز شنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور تبریز افزود: طی دوران دفاع مقدس ۱۹۸ هزار نفر در راه دفاع از اسلام و میهن شهید شدند و عزتمندی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی اظهار داشت: این عزت در حالی توسط جوانان به دست آمد که آمریکا و سایر دشمنان با هدف ورود به ایران به بهانه‌های مختلف در کشورهای منطقه همچون کویت، افغانستان و سوریه حاضر شده و دست به جنایت زدند ولی به علت ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس جرات نکردند به ایران نزدیک شوند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون جمهوری اسلامی ایران پرچم مقاومت را در منطقه به اهتزاز درآورده است، گفت: تنها جنگی که در آن حتی یک وجب از خاک ایران به دشمنان داده نشد، هشت سال دفاع مقدس بود.

حجت‌الاسلام میرتاج الدینی، با بیان اینکه علم و دانش و جهاد و شهادت‌طلبی از عوامل اقتدار ملت است، ادامه داد: هفته‌ دفاع مقدس یادآور عظمت‌، فداکاری‌ و ایثارگری‌هایی است که منجر به عزتمندی و سربلندی ملت ایران اسلامی در طول این ۴۰ سال شده است.

وی در واکنش به یاوه‌گویی‌های نماینده مجلس جمهوری آذربایجان یادآوری کرد: این فرد سخنانی را به زبان آورد که بیشتر به سخنان دشمنان اسلام و مسلمانان شباهت داشت که با واکنش بسیار خوب امامان جمعه تبریز و اردبیل همراه بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افرادی که در جمهوری آذربایجان با گفتن برخی صحبت‌ها قصد اختلاف‌افکنی دارند، بدانند که هرگز موفق به ایجاد اختلاف بین مسلمانان ایران و آذربایجان نخواهند شد.

حجت‌الاسلام میرتاج الدینی خطاب به رییس جمهوری آذربایجان افزود: از «الهام علی‌اف» می‌خواهیم جلو کسانی را که قصد اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان را دارند، بگیرد و یاوه‌گویان را در جای خود بنشاند و ما منتظر اعلام نظر وی هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن مشترک همه ما آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است، اظهار داشت: ما هرگز اجازه نخواهیم داد بین مسلمانان اختلاف ایجاد شود و همانطور که بساط دشمنان از افغانستان برچیده شد، مطمئن هستیم زیر سایه وحدت مسلمانان بساط رژیم جعلی صهیونسیتی نیز برچیده خواهد شد و شمارش معکوس آن آغاز شده است.

 در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، اساتید و دانشجویان در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد، از تعدادی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم با حضور فرمانده سپاه عاشورا و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، دفاتر دهگانه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی در شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.