stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 394528
  • 03 مهر 1400 - 17:20
1
نایب رییس اتاق بازرگانی هرمزگان مطرح کرد:

برندسازی لازمه موفقیت شرکت های دانش بنیان است

برندسازی لازمه موفقیت شرکت های دانش بنیان است
هرمزگان/قلمنا-نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه عدم برندسازی و برنامه ریزی برای دستیابی به یک برند معتبر یکی از مشکلات شرکت های کوچک است، گفت: بدون شک تلاش برای برندسازی لازمه موفقیت شرکت های دانش بنیان است.
قلم | qalamna.ir :

حسن روحانی در جلسه مشترک اتاق بازرگانی با پارک علم و فناوری استان،  اظهار داشت: عدم برنامه ریزی مناسب برای برند سازی محصولات خلا بزرگی است که در بسیاری از شرکت ها مشاهده می شود و این در حالی است که برندسازی باید اولویت نخست شرکت ها و موسسات دانش بنیان باشد.

وی افزود: می توان با پرداختن به مقوله های آموزشی و برگزاری نشست های متنوع در این باب مسیر را برای این گونه شرکت ها هموار ساخت تا با کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر ادامه مسیر را به درستی طی کنند.

نائب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان ادامه داد: اتاق می تواند خدمات متنوعی را به شرکت های دانش بنیان ارائه نماید که این شرکت ها می توانند با عضویت در اتاق بازرگانی از تمامی این خدمات استفاده نمایند.

روحانی ضمن قدردانی از رییس پارک علم و فناوری استان بر استمرار برگزاری چنین نشست هایی تاکید کرد وافزود: برگزاری چنین نشست هایی تاثیرات بسیار خوبی بر روند بهبود وضعیت اقتصادی استان خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اتاق بازرگانی دوره های آموزشی متعدد و متنوعی  را در طول سال برگزار می کند شرکت ها و موسسات دانش بنیان می توانند بسته به نیاز خود از دوره های آموزشی اتاق نیز برای بهبود فضای کسب و کار خود استفاده نمایند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.