stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 394497
  • 03 مهر 1400 - 12:18
0

آیین معنوی شهید آبروی محله در ساوجبلاغ بر گزار شد

آیین معنوی شهید آبروی محله در ساوجبلاغ بر گزار شد
قلم | qalamna.ir :

؛ در این آیین معنوی که خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند ، یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به ویژه هشت شهید بلوار زارعی نژاد شهر  هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ گرامی داشته شد.

سرپرست شهرداری هشتگرد در این مراسم  از شهدا به عنوان آبروی هر محله نام برد و گفت: شهیدان مشعل روشن و تابناک و هدایتگر ما هستند وجود این عزیزان موجب تعالی فرهنگ در جامعه شده است.
جلیل امینی برگزاری این آئین ها را بسیار مهم بیان کرد و گفت: باید سعی کنیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در برگزاری این مراسم ها تلاش کنیم.
وی افزود: امروز بر اساس برنامه اعلام شده مراسم آبروی محله در بلوار شهید زارعی و در ادامه در محله‌های بعثت، دخانیات، ینگی امام، مرکز شهر، ولیعصر و راه آهن با همکاری پایگاه‌های بسیج برادران و خواهران این محله‌ها در شهر هشتگرد برگزار می‌گردد.
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر ساوجبلاغ هم در این آئین به بیان کرامات شهدا و نقش آنان در جامعه پرداخت و گفت: با زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت در جامعه می‌توانیم راه این قهرمانان همیشه جاودان را زنده نگه داریم.
حجت الاسلام والمسلمین علاالدینی افزود: ما باید این مراسم ها را منحصر به گرامیداشت هفته دفاع مقدس یا هفته بسیج و غیره ندانیم بلکه در طول سال باید تداوم داشته باشد و اهتمام جدی در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.
 ‏در ادامه مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت و شاعران هم در وصف شهدا اشعاری را قرائت کردند. 
در مراسم آبروی محله ویژه بزرگداشت یاد و خاطره ۸ شهید گرانقدر شهر هشتگرد؛ شهید رضا سلیمیان، شهید هوشنگ احمدی، شهید محمد بغدادی، شهید داریوش زارعی، شهید ابوالقاسم پیشگاهی، شهید علی پناه پیشگاهی، شهید حسن مامانی و شهید غلام حسین آلاداغلو تکریم خواهد شد.

 ‏در پایان مراسم با حضور مسولان از والدین و خانواده معظم شهدای این محله با اهداء لوح تقدیر شد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.