stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 394492
  • 03 مهر 1400 - 12:16
3

۵۸ درصد واجدان شرایط در آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کردند

۵۸ درصد واجدان شرایط در آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کردند
قلم | qalamna.ir :

علی مصطفوی روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ مهر در ارومیه افزود: واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله هم در دستور کار قرار دارد و به زودی اغاز می شود. 

وی با بیان اینکه دریافت کنندگان واکسن باید پروتکل ها را رعایت کنند، افزود: تجربه نشان داده دریافت کنندگان واکسن هم گرفتار این بیماری شدند و لازم است پروتکلهای بهداشتی رعایت شود. 

وی با بیان این که ۱۰ شهر آذربایجان غربی همچنان در وضعیت قرمز کرونایی هستند، افزود: در تابستان روزانه بیش از ۲۰ نفر فوتی در استان گزارش شد که بیانگر عدم رعایت پروتکلهاست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مناسبتی فراموش ناشدنی در تاریخ کشور است، گفت: در دوران دفاع مقدس با رشادت شهدا و رزمندگان درس عبرتی به دشمنان داده شد تا چشم طمعی به کشور نداشته باشند.

وی با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی جدید و مدرسه دارای جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی های استانی است، گفت: یکی از زیر مجموعه هایی که به توسعه می انجامد، مدرسه است.

مصطفوی ادامه داد: مربیان و معلمان تلاش می کنند تا تعلیم و تعلم به بهترین نحو انجام شود و آموزش‌های مدرسه مکمل آموزش خانواده است و دانش اموزان در مدرسه و خانواده آموزش می بینند.

وی با بیان اینکه محیط مدرسه در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی دارد و دانش آموزان در مدرسه از عواقب مشکلات و آسیب ها مطلع می شوند، گفت: از عوامل مدرسه باید تشکر کرد که دانش آموزان را با واقعیت اشنا می کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: سند تحول در سیاست‌های کلی به مطالب مهمی اشاره دارد و تربیت دانش آموزان بلند همت یکی از این موارد مهم است.

سیدسلمان ذاکر بیان کرد: زنگ مهر یعنی تربیت دانش آموزان بلند همت برای جامعه و معلم که درس می دهد خودش هم عامل این مطالب است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید برای ارتقا و موفقیت زحمت بکشند، افزود: مجلس موضوع رتبه بندی معلمان را دوباره شروع کرده است و اگر این موضوع دو یا سه هفته بعد در دستور مجلس باشد، حتما معلمان رقابت خود را در تدریس و کسب رتبه ها شروع خواهند کرد.

وی گفت: تلاش می شود مشکل مدارس کانکسی و بخاری های نفتی حل شود و بتوان رضابت اولیا کسب شود.

در این آیین زنگ مهر با حضور مسوولان نواخته شد و دانش آموزان به صورت نمادین راهی کلاسهای درس شدند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.