stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 394435
  • 03 مهر 1400 - 12:26
3
توسط استاندار خوزستان؛

نواخته شدن زنگ استانی مهر در خوزستان

نواخته شدن زنگ استانی مهر در خوزستان
خوزستان - امروز به صورت نمادین زنگ استانی مهر همزمان بامدارس سراسر کشور در دبیرستان دخترانه بقیه الله عین دو به صدا در آمد
قلم | qalamna.ir :

این مراسم با حضور استاندار خوزستان، و مسئولین آموزش و پرورش استان و دانش آموزان این دبیرستان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یاد و خاطره دانش آموز علی لندی را گرامی می‌داریم و از تمام کسانی که امورات این نوجوان فداکار را پیگیری کردند تشکر می‌کنیم.

کورش مودت افزود: پیشنهاد خواهیم داد به وزارت آموزش و پرورش که در صفحات کتاب‌های آموزشی نامی از علی لندی هم به عنوان یکی از شخصیت‌های ملی یاد شود.

وی ادامه داد: به امید آنکه منشا خیر و اثر باشیم تا شرایط کرونایی به زودی برطرف شود و رو به بهبود و مطرح شدن پیش برویم همچنین کیفیت آموزش را ارتقا دهیم.

مودت خاطر نشان کرد: مهر امسال را با بیش از ۶۴ هزار نفر همکار فرهنگی و بیش از یک میلیون دانش‌آموز در قالب ۵۱ هزار کلاس درس در ۷۳۵۰ مدرسه دولتی وغیردولتی در استان خوزستان آغاز می‌کنیم.

همچنین استاندار خوزستان در این مراسم گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ از امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

خلیلیان افزود: سال تحصیلی جدید بر همه ملت ایران مرتبط با آموزش و پرورش مبارک باشد. ما سال تحصیلی رو شروع می‌کنیم به امید شکست ویروس منحوس کرونا شروع سال تحصیلی به صورت مجازی خواهد بود.

وی ادامه داد:، اما امیدوار هستیم که در آذرماه شاهد حضور فیزیکی دانش‌آموزان و دانشجویان در سر کلاس‌ها باشیم و زندگی جامعه از جمله بخش تعلیم و تربیت به صورت عادی جریان پیدا کند.

خلیلیان خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان و نظام تعلیم و تربیت ما نیز اولین اولویت ما است، همچنین توسعه مدارس در نقاطی که دچار کمبود هستند ازمهمترین کار‌های در حال پیگیری می‌باشند.

استاندار خوزستان گفت: امید می‌رود بتوانیم با حفظ شئونات و کمک به دانش‌آموزان و پشتیبانی از معلمین عزیز و احقاق حقوق آن‌ها سال تحصیلی پرباری داشته باشد.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.