stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 394426
  • 03 مهر 1400 - 9:26
4

استاندار خوزستان از روند اجرایی پروژه های ایذه و باغملک بازدید کرد

استاندار خوزستان از روند اجرایی پروژه های ایذه و باغملک بازدید کرد
خوزستان - استاندار خوزستان روز جمعه طی سفری از پیش اعلام نشده با حضور در شهرستان های ایذه، باغملک و دزپارت مسائل و مشکلات این سه شهرستان و وضعیت پروژه های در دست اجرا را مورد بررسی قرار داد و از برخی پروژه ها و ظرفیت های این شهرستان ها بازدید میدانی کرد
قلم | qalamna.ir :

دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان روز جمعه طی سفری از پیش اعلام نشده با حضور در شهرستان های ایذه، باغملک و دزپارت مسائل و مشکلات این سه شهرستان و وضعیت پروژه های در دست اجرا را مورد بررسی قرار داد و از برخی پروژه ها و ظرفیت های این شهرستان ها بازدید میدانی کرد.

استاندار خوزستان در این سفر از محور ارتباطی باغملک -صیدون-تنگ چویل به کهگیلویه و بویر احمد بازدید نمود و از نزدیک در جریان مشکلات این محور مواصلاتی که تکمیل آن در اقتصاد و حمل و نقل بسیار موثر خواهد بود قرار گرفت.

خلیلیان همچنین در این سفر از وضعیت آب پشت سد کارون ۳ بازدید نمود و مشکلات روستاهای اطراف این سد رو مورد بررسی قرار داد.

خلیلیان در ادامه از مجموعه کول فرح ایذه که جزو آثار باستانی مهم میراث فرهنگی کشور است و از پتانسیل زیادی برای توسعه گردشگری برخوردار است بازدید کرد.

نماینده عالی دولت در استان همچنین در این سفر که با خبر ناگوار جان باختن علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای همراه شده بود با حضور در مجلس یادبود وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده ایشان به نمایندگی مراتب همدردی و تسلیت از سوی دولت و وزیر کشور را به خانواده این قهرمان ایثارگر ابلاغ نمود.

 
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.