stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 394379
  • 02 مهر 1400 - 18:16
1

امام جمعه موقت جوانرود معرفی شد

امام جمعه موقت جوانرود معرفی شد
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار ؛ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در این مراسم گفت : ماموستا دکتر محمدعزیز حسامی از چهره های خوشنام ، متدین و علمی ، دبیر و استاد دانشگاه و علاوه بر تحصیلات حوزوی کترای فقه و اصول مذهب شافعی را دارد که با پیشنهاد ماموستا ملا احمد فخری با حکم نمایندگی ولی فقیه به سمت امام جمعه موقت معرفی می شود.

ججت الاسلام حجت الله فاضلی بر ضرورت وحدت و انسجام در جامعه تاکید و اظهار داشت : نماز جمعه بهترین پایگاه برای و حدت و انسجام است که باید برای تقویت آن تلاش کنیم.

وی ضمن تقدیر امام جمعه و فرماندار اظهار امیدواری کرد:  با همکاری این بزرگواران همچنان شاهد برگزاری برنامه های دینی و معنوی و اتحاد و انسجام در شهرستان جوانرودباشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در اموراهل سنت استان کرمانشاه اظهار داشت: از این پس  تحت هر شرایطی نماز جمعه در این شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزارمی شود.

حجت الاسلام فاضلی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، روحیه ایثار، شهادت طلبی، اخلاق و صداقت در رفتار را به نمایش گذاشتند که همواره بر تارک تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.

وی یادآورشد: همه ما وظیفه داریم به بهترین نحو ممکن مکتب دفاع مقدس را  برای نسل جوان که هشت سال دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده به خوبی تبیین کنیم.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.