stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 394297
  • 02 مهر 1400 - 12:22
1

نظارت گسترده‌ بر بازار فارس با همکاری دیده بانان پیشگیری از جرم

نظارت گسترده‌ بر بازار فارس با همکاری دیده بانان پیشگیری از جرم
فارس_ رئیس سازمان صمت فارس از همکاری این سازمان و معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان فارس به منظور نظارت بر بازار و مبارزه با گرانفروشی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا ایزدی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در امر نظارت بر بازار گفت: معتقدیم برای گسترش نظارت‌ها بر بازار نیازمند کمک و یاری مردم هستیم دراین خصوص ضرورت دارد از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده لازم صورت پذیرد تا ضمن همکاری مردم و نهاد‌های ذی ربط با سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازار مدیریت و سازماندهی شود.
ایزدی ادامه داد: با توجه به این موضوع، طی رایزنی با معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در امور پیشگیری از وقوع جرم مقرر شد، تعدادی از نیرو‌های دیده بان این معاونت برای کمک به معاونت بازرسی سازمان صمت فارس به عنوان ناظر افتخاری به این سازمان معرفی شوند.

رئیس سازمان صمت فارس اظهار داشت: تاکنون از بین ۱۴۱ دیده بان معرفی شده از سوی امور پیشگیری از وقوع جرم ۸۹ نفر به عنوان ناظر افتخاری جذب سازمان شده اند.
به گفته ایزدی دوره‌های آموزشی مربوط به ناظران افتخاری برای این افراد برگزار شده و این افراد در ۱۵ گروه به بررسی بازار و ارائه گزارش به اداره بازرسی سازمان صمت فارس می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه ناظران افتخاری، ظرفیتی برای بکارگیری بهینه مشارکت‌های مردمی در امر نظارت است یادآور شد: افراد واجد شرایط می‌توانند به عنوان ناظر افتخاری بر امر نظارت بر بازار و مبارزه با گرانفروشی با این سازمان همکاری و جهت اطلاع از شرایط ثبت نام ونحوه همکاری می‌توانند به سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس ـ واقع در خیابان هفت تیر، نبش چهارراه اردیبهشت ـ واحد ناظران افتخاری مراجعه کنند.
رئیس سازمان صمت فارس با تاکید بر اینکه مردم بازوی این سازمان در امر مبارزه با متخلفان اقتصادی هستند، گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی نمایند تا بازرسان به بررسی موضوع وگزارشات واصله بپردازند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.