stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 394203
  • 01 مهر 1400 - 19:20
1

ممنوعیت حرکت زائران پیاده رضوی به سمت مشهد در دهه پایانی صفر

ممنوعیت حرکت زائران پیاده رضوی به سمت مشهد در دهه پایانی صفر
خراسان رضوی- رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حرکت زائران پیاده رضوی در ایام پایانی ماه صفر به سمت مشهد به‌صورت‌های گروهی و انفرادی ممنوع است.
قلم | qalamna.ir :

علی‌اصغر حسنی اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا در خراسان رضوی حرکت زائران پیاده رضوی در روزهای پایانی ماه صفر به سمت مشهد به‌صورت گروهی و انفرادی ممنوع بوده و از تمامی عزاداران رضوی تقاضا داریم در این ایام بحرانی از پیاده‌روی به سمت مشهد خودداری کنند.

رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: فعالیت‌های اماکن پذیرش زائران پیاده امام رضا(ع) اعم از پذیرایی، اقامتی و غیره ممنوع بوده و اطلاعیه آن به کلیه مجموعه‌های مرتبط ارسال و تأکید شده که برنامه‌ای جهت پذیرش و اسکان زائران پیاده ایرانی و غیرایرانی انجام ندهند، ضمن اینکه برپایی ایستگاه‌های صلواتی هم در دهه پایانی ماه صفر ممنوع اعلام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین طبق اعلام مسئولان ستاد استانی مبارزه با کرونا در خراسان رضوی تردد خودروی شخصی با پلاک غیربومی از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا(ع) به سمت مشهد ممنوع بوده و خروج پلاک‌های بومی هم در همین فاصله زمانی از این شهر ممنوع اعلام شده است.

حسنی در خصوص آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در خراسان رضوی، گفت: طبق آخرین اطلاعات به‌روزشده از نرم‌افزار ماسک، هم‌اکنون از میان ۳۳ شهرستان خراسان رضوی شهرستان‌های درگز، خلیل‌آباد و بردسکن در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان‌های مشهد، سرخس، نیشابور، تربت حیدریه، چناران، کاشمر، سبزوار، قوچان، خواف، فریمان، گناباد، کاشمر، صالح‌آباد، تایباد، ششتمد، کوهسرخ، بینالود و زبرخان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های فیروزه، خوشاب، جغتای، جوین، داورزن، کلات، تربت جام، باخرز، زاوه، رشتخوار، مه‌ولات و بجستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در حال حاضر از مجموع ۳۳ شهرستان استان ۳ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۲ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.