stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 394167
  • 01 مهر 1400 - 15:56
1
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان خبر داد:

پرونده بارش‌های سال آبی ۹۹-۱۴۰۰ بسته شد

پرونده بارش‌های سال آبی ۹۹-۱۴۰۰ بسته شد
همدان- قلمنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه میزان بارش های سال گذشته نسبت به سال 98 کاهش 42 درصدی داشته است، گفت: پرونده بارش‌های استان همدان در سال آبی 1400-1399 بسته شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، منصور ستوده با بیان اینکه میزان بارش های سال آبی ۱۳۹۸-۱۳۹۹ برابر ۴۷۰ میلی متر بوده است، عنوان کرد: میزان بارش های سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برابر ۲۸۱ میلی متر و در بلند مدت برابر ۳۶۰ میلی متر گزارش شده است.
وی با اشاره به این موضوع تشریح کرد: میزان بارش های سال گذشته نسبت به سال ۹۸ کاهش ۴۲ درصدی و نسبت به بلند مدت کاهش ۲۲ درصدی داشته است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان در خصوص وضعیت احجام سدهای همدان نیز تشریح کرد: حجم فعلی سداکباتان برابر ۶ میلیون ۳۵۰ هزار متر مکعب است که هم اکنون ۱۹ درصد آن پر و میزان آب شرب آن برابر ۹۲۰ لیتر در ثانیه است.
ستوده در خصوص وضعیت سد آبشینه نیز عنوان کرد: حجم این سد برابر یک میلیون ۳۸۰ هزار متر مکعب و درصد پر بودن آن نیز در حال حاضر برابر ۲۸ درصد است.
این مسئول با اشاره به اینکه حجم سد شیرین سو نیز برابر ۱ میلیون ۴۸۰ هزار متر مکعب و درصد پر بودن آن برابر ۳۲ درصد است، ادامه داد: سد سرابی تویسرکان نیز دارای حجم ۳ میلیون ۱۷۰ هزار متر مکعب است که هم اکنون ۳۵ درصد آن پر است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان در پایان به وضعیت سد کلان ملایر نیز اشاره کرد و افزود: حجم این سد برابر ۳۹ میلیون ۴۴۰ هزار متر مکعب و هم اکنون درصد پر بودن آن برابر ۸۸ درصد است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.