stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 394143
  • 01 مهر 1400 - 12:23
0

اعمال جریمه برای ۵۶۴ خودرو در ورودی‌های خراسان رضوی

اعمال جریمه برای ۵۶۴ خودرو در ورودی‌های خراسان رضوی
رییس پلیس راه خراسان رضوی از هفت فقره تصادف با دو کشته و هفت مجروح در محورهای این استان طی24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت ۵۶۴ دستگاه خودرو به علت ورود به شهرهای دارای محدودیت کرونایی، در ساعات اعمال جریمه نقدی شدند.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ حسین میش‌مست با بیان اینکه وضعیت ترافیکی محورهای خراسان رضوی در حال حاضر عادی است، اظهار کرد: صبح امروز محور مشهد به چناران، مسیر آزادراه شهید شوشتری به سمت شهرک صنعتی کاویان و تپه سلام ترافیک‌ پرحجمی را شاهد بود.

رییس پلیس راه خراسان رضوی تشریح کرد: ورود و خروج خوردوها نسبت به زمان ممنوعیت ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است، اما مورد خاصی در بحث ترافیک استان نداریم و شرایط پایدار است.

وی در خصوص حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته گفت: طی این مدت هفت فقره حادثه رانندگی در محورهای خراسان رضوی به وقوع پیوسته که دو فقره آن فوتی و منجر به کشته شدن ۲ تن شد و پنج فقره دیگر تصادف جرحی با هفت مجروح بود.

میش مست در خصوص جریمه محدودیت‌های تردد خودرویی اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ۵۶۴ دستگاه خودرو به علت ورود به شهرهای دارای محدودیت کرونایی جریمه نقدی شدند.

رییس پلیس راه خراسان رضوی در پاسخ به سوالی   مبنی بر  محدودیت‌های ورود و خروج خوردوها در دهه آخر صفر در مشهد خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده و تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم.

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.