stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 394106
  • 01 مهر 1400 - 9:58
1

سربازان امریه استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شدند

سربازان امریه استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شدند
هرمزگان /قلمنا-همزمان با هفته دفاع مقدس و در روز سرباز، با حضور معاون توسعه مديريت و منابع استانداری هرمزگان و مدیرکل امور اداری و مالی استانداری هرمزگان، از خدمات و تلاش های سربازان امریه استانداری هرمزگان و تمامی نیروهای امریه مستقر در فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استان هرمزگان، از طریق ارتباط ويدئو کنفرانس تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
قلم | qalamna.ir :

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، تجلی فرهنگ از خودگذشتگی و رشادت‌های انسان‌هایی است که با عشق در مکتب توحید، گام بر مسیر امن الهی نهادند.

نازنین شیبانی با تبریک روز سرباز، عنوان کرد: شما به عنوان یک نیروی متخصص و تحصیلکرده،  از این فرصت استفاده کرده و زمینه های رشد و شکوفایی دانش خود را مهیا کنید تا در آینده کسب تخصص لازم را برای شما به همراه داشته باشد.

وی افزود: دوران سربازی زمانی برای خودسازی است و سعی کنید در این دوران بسترهای موفقیت را برای آینده شغلی تان مهیا کنید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: از سربازان امریه انتظار می رود در واحدهایی که متناسب با تخصص شان به کار گرفته شده اند، نهایت تلاش خود را به خرج داده و متعهدانه به وظایف شان عمل کنند.

شیبانی بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این فرصت را به سربازانی که دارای تخصص لازم هستند، ارائه کرده که در دستگاه های مختلف دوران خدمت خود را سپری کنند، پس می طلبد که هم اکنون در این فرصت مهیا شده توان بالقوه خود را به بالفعل در آورید.

در ادامه این نشست نادر قادری ،مدیرکل اداری و مالی استانداری هرمزگان گفت: در گذشته ثبت نام سربازهای امریه به صورت دستی فرم هایی را در حوزه  امور اداری تکمیل می کردند اما از سال ۹۸ ثبت نام امریه از طریق وبسایت استانداری هرمزگان انجام می شود و افرادی که متقاضی ثبت نام امریه هستند طبق اعلام نیازی که در سایت استانداری اطلاع رسانی می شود می توانند در سایت ثبت نام کنند.

قادری عنوان کرد: براساس اعلام نیازی که در سایت استانداری بارگزاری شده است، رشته های تحصیلی که مورد نیاز استانداری هستند پس از ثبت نام و بارگذاری اطلاعات افراد متقاضی امریه، آنالیز اطلاعات انجام می شود و افراد انتخاب شده در بین شهرستان های از قبل اعلام شده تقسیم می شوند.

وی ادامه داد: تمام مراحل مصاحبه و گزینش طبق مصاحبه کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی به دلیل حساسیت کار انجام می شود و اصولا در سه ماهه پایان هر سال یا ابتدای سال، سهمیه سال را در استان و شهرستان ها مشخص می کنند و میزان سهمیه سالیانه امریه استانداری ۷ نیرو بود که به ۱۲ نیرو در سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.

مدیرکل اداری و مالی استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه از سال گذشته تمرکز نیروهای امریه بیشتر با مدرک فوق لیسانس است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروی ها امریه استانداری که در سطح استان مشغول فعالیت هستند، در سطح فرمانداری های شهرستان های هرمزگان مجموعا ۲۵ نیروی امریه است که از این ۲۵ نیروی امریه ۱۸ لیسانس و ۷ نیروی فوق لیسانس است.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.